חדשות היום

17/09/10 צ’יפ פי סי חתמה על הסכם התקשרות עם חברת IBM . בין היתר יאפשר ההסכם להרחיב את הפעילות של חברת ציפ פי סי לענקית הקמעונאות מארה”ב למדינות נוספות בעולם

17/09/10 צ’יפ פי סי חתמה על הסכם התקשרות עם חברת  IBM . בין היתר יאפשר ההסכם להרחיב את הפעילות של חברת ציפ פי סי לענקית הקמעונאות מארה”ב למדינות נוספות בעולם

חברת הטכנולוגיה הישראלית צ’יפ פי סי (סימול צפפס) חתמה על הסכם התקשרות עם חברת IBM בארה”ב. חברת צ’יפ פי סי רואה בתחילת הפעילות המשותפת מהלך אסטרטגי אשר יאפשר מכירת מוצרי החברה בשיתוף עם חברת IBM שהינה אחת מהחברות הגדולות והוותיקות בעולם בתחום המיחשוב והשירותים. ההסכם יאפשר בין היתר הרחבת הפעילות עם ענק קמעונאות מארה”ב אשר כבר רכש כ-25 אלף מחשבים של חברת צ’יפ פי סי, המותקנים ברובם בחנויות רשת הקמעונאות ברחבי ארה”ב. רשת הקמעונאות בוחנת אפשרות רכישה של מוצרי צ’יפ פי סי גם לסניפים נוספים בעולם, ביניהם ברזיל קנדה ואנגליה. הסכם ההתקשרות עם IBM יאפשר לצ’יפ פי סי לתמוך בלקוחות גלובליים עם סניפים בכל העולם.

צ’יפ פי סי פיתחה טכנולוגיות הכוללות מחשב ותוכנות ניהול כתחליף ל-PC המסורתי. מוצרי החברה מותאמים לעבודה בסביבות מיחשוב ענן, וירטואליזציה ומיחשוב מבוסס שרת. החברה סיפקה עד היום מאות אלפי מחשבים ותוכנות מתוצרתה לאלפי לקוחות ברחבי העולם. בין לקוחותיה של צ’יפ פי סי נמנים לקוחות מתחומים מגוונים כגון: פיננסים, ביטחון, בריאות, חינוך וקמעונאות, בהן חברות גלובליות כגון ענקית הקמעונאות מארה”ב, חברות מתחום התעופה והטלקום, FedEX, Panalpina, Epson, UPS, DHL וכן מגוון לקוחות ממשלתיים ופרטיים בישראל בהם משרדי ממשלה כגון משרד החוץ, צה”ל, חברת הנסיעות איסתא, וחברות שונות.

אורה מאיר סופר, מנכ”ל צ’יפ פי סי, אמרה כי, “הסכם ההתקשרות עם חברת IBM, אשר פועלת בתחום טכנולוגיית הענן כחלק מהאסטרטגיה העסקית העדכנית שלה, הינו צעד חשוב במיצובה של צ’יפ פי סי, כמובילה טכנולוגית”.

 

תגובות סגורות