מערכות חכמות וחסכניות לניהול, מעקב ועדכון מלאי, ציוד וחומר

ג’ון ויסלוסקי סגן נשיא בכיר בחברת SupplyPro  שביקר בארץ לאחרונה מתאר את החברה שהתפתחה כמוביל בינלאומי של מכונות מכירה אוטומטיות בטכנולוגית Point Of Use בחדשנות ובחיפוש מתמיד אחרי יישומים שונים לצורכי שווקים שונים. ע”י מיקוד בצרכי הלקוח להורדת עלויות ייצור וחסכון בבזבוז זמן ומשאבים פיתחה החברה יישומים המחליפים את ניהול המחסן הידני.
מערכות אחסון מתוחכמות המחוברות למערכת מחשב המאפשרת מעקב אחרי כניסה ויציאה של ציוד, עדכון מלאי עפ”י הגדרת צרכים. המערכת יכולה לשרת מגוון רחב של מגזרים ועסקים.
מערכת ה”מחסן הממוחשב” מורכבת מארונות אחסון בעלי חלוקה פנימית משתנה על פי צרכי הלקוח ממגרות, קופסאות בגדלים שונים ועד ארונות לכלי עבודה גדולים. כל הארונות מחוברים למערכת מחשב העוקבת אחרי כניסה ויציאה של ציוד, מי הוציא , מה הוציא ומתי. כמו כן מדווחת המערכת על הצורך לחידוש מלאי .ע”י השימוש בזמינות הרשת ניתן להתחבר מכל מקום ולעקוב אחר נתוני המלאי כמו גם אפשרות גישה וחיבור ישיר לספקים לחידוש המלאי עפ”י הצורך.
המערכת “מדברת” ב-17 שפות (כולל עברית) מה שמאפשר לדוברי שפות שונות לעבוד על אותה מערכת.
מערכת זו משרתת מגוון רחב של עסקים המחזיקים מלאים, ציוד  וכלי עבודה יקרים. ע”י המעקב והבקרה על שימוש בציוד המאוחסן חוסכת החברה עלויות של אובדן ציוד, גנבות וחיפוש אחר ציוד יקר ערך שנעלם.
מערכות מסוג זה מותקנות כיום במפעלים מתחומים רבים ושונים כגון: הונדה, פורד, ג’נרל מוטורס, DELL, DUPONT ועוד. בארץ מותקנת בהצלחה מערכת באינטל.
קבוצת אדנטק המייצגת את SupplyPro בישראל הוקמה בשנת 2004 כגוף ייחודי המספק את מירב פתרונות הייצור לכלל התעשייה. אדנטק מספקת דבקים וסיליקונים, רכיבי אלקטרוניקה, אמצעי ייצור, חומרי הפרדה, חומרים מרוכבים ומתמחה במתן פתרונות כוללים לכל קווי הייצור. ליווי  הלקוח  וייעוץ מקצועי ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים לכל אורך הפרויקט.
החברה פועלת בכל ענפי התעשייה אלקטרוניקה, בטחון, תקשורת, רפואה, תעשיה כבדה ועוד.

תגובות סגורות