חברת קמט ( KEMET ) מוסיפה את TTI (טי טי איי נט-איי) כמפיצה מורשה של מוצריה בישראל

חברת קמט ( KEMET ) אחת היצרניות הגדולות בעולם של הקבלים הוסיפה את  טי טי איי נט-איי בע”מ ( TTI  NET-AYE ) למפיצתה הרשמית בישראל.
חברת טי.טי.איי ( TTI Inc. ) הינה המפיצה הגדולה בעולם למחברים, רכיבים פאסיבים ואלקטרומכניים שכחלק מהאסטרטגיה שלה להפוך לחברה גלובלית ולהעמיק את אחיזת בשוק הישראלי רכשה בסוף הרבעון הראשון של 2010 את חברת נט-איי.
חברת קמט הינה אחת היצרניות החשובות ביותר שטי.טי.איי מפיצה בעולם בתחום הקבלים CAPCITORS. כחלק מהסכם ההפצה הגלובלי בין שתי החברות הוחלט שטי טי איי נט-איי יפעלו לקדם את מוצרי קמט ישירות מול קמט. טי טי איי נט-איי הרחיבה את מחלקת ההנדסה שלה והתמקצעותה  בתחום הקבלים  והיא תתמוך בלקוחות דרך החזקת מלאי של פריטי קמט כמו גם בתמיכה טכנית.
קו המוצרים של חברת קמט  KEMETכולל כעת קבלים surface-mount  & through-hole, אלומיניום, טנטלום, קרמיקה (אורגני אלקטרוליטי), חומרים דיאלקטריים ונייר. החברה משווקת קבלים לקבוצה גדולה ומגוונת של יצרני ציוד מקורי (OEM), שירותי ייצור האלקטרוניקה (EMS) ספקים, ומפיצי אלקטרוניקה ברחבי העולם. היקף הייצור של קמט נמדד במיליארדי יח’ בשנה.
TTI Inc. הינה חברה בבעלות ברקשייר הת ‘אוויי, החברה מתמחה בהפצה של מחברים, רכיבים פסיביים ואלקטרומכניים. טי.טי.איי היא המפיצה המועדפת על יצרני הרכיבים הנ”ל ברחבי העולם. קו המוצרים הרחב של TTI כולל: נגדים, קבלים, מחברים, פוטנציומטרים, trimmers, רכיבי הגנה על מעגלים מודפסים, מסננים, ממסרים, מתגים, חיישנים והתקני מוליכים למחצה בדידים. טי.טי.איי היא מפיץ מוביל בתעשיית האלקטרוניקה ומספקת מגוון רחב של שירותי שרשרת אספקה ללקוחות שלה. טי.טי. איי שבסיסה בפורט וורת, טקסס, מעסיקה למעלה מ 2,000 עובדים עם יותר מ 50 סניפים ברחבי העולם

תגובות סגורות