03/07/11 Skype מציעה שיחות וידאו במכשירי Android

לוכסמבורג –(BUSINESS WIRE)–Skype הכריזה היום על Skype for Android 2.0 – גרסה מעודכנת של יישום Skype for Android  שמאפשרת לבצע שיחות וידאו ב-Skype (Skype Video Calling) במערכת ההפעלה הסלולרית בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר כיום1.

עם הגרסה החדשה יכולים המשתמשים ליזום ולקבל שיחות וידאו בחינם2 עם משתמש נוסף (1-to-1) ב-Skype בין מכשיר Android שלהם לבין אנשי קשר אחרים ב-Skype שמשתמשים במכשירי iPhone, מחשבי iPad, מחשבי Mac, מחשבי Windows PC ואפילו מכשירי טלוויזיה3. יישום Skype for Android  עם וידאו פועל ברשתות Wi-Fi או בתקשורת נתונים מדור שלישי* ומוצע להורדה בחינם מ-Android Market או מאתר Skype.com/m, בכל דפדפן שמותקן במכשיר הטלפון.

“אנו מחויבים להציע שיחות וידאו ב-Skype (Skype Video Calling) בפלטפורמות רבות ככל האפשר ושמחים להוכיח את המחויבות בגרסה החדשה והמעודכנת של יישום Skype for Android ” אמר ניל סטיבנס, סגן נשיא ב-Skype ומנהל כללי למוצרים ושיווק. “עם כ-30 מיליון משתמשים שמחוברים בו-זמנית ל-Skype בכל רגע נתון4 ומבצעים עד חצי מיליון שיחות וידאו בו-זמנית5, מקל יישום Skype for Android עם וידאו עוד יותר על המשתמשים שמבקשים לחלוק ברגעים היפים והחשובים ביותר עם אנשי הקשר שלהם, בכל מקום בו הם נמצאים”.

מלבד שיחות וידאו, יכולים המשתמשים גם לבצע שיחות גם לקווי טלפון נייחים וסלולריים ברחבי העולם, וכן לשלוח הודעות SMS לידידים ובני משפחה בכל רחבי העולם, בתעריפים אטרקטיביים של Skype (great Skype rates). זאת בממשק המשתמש של Skype for Android שתוכנן במלואו מחדש. בתפריט הראשי החדש של יישום Skype for Android יכולים המשתמשים לנווט בקלות בין אנשי הקשר, לגשת לפרופיל שלהם ב-Skype כדי לשנות פרטים אישיים או לבדוק את מצב החשבון שלהם ב-Skype Credit. ולבסוף – תיבת Mood message חדשה בראש התפריט של יישום Skype מאפשרת למשתמשים לספר, בקלות רבה מאי פעם, כיצד הם חשים, מה הם ראו או מה הם מבקשים.

בשלב המוקדם הנוכחי של ההשקה נתמכות שיחות וידאו במכשירים HTC Desire S, Sony Ericsson Xperia neo, Sony Ericsson Xperia pro ו-Google Nexus S. 

משאבי מדיה:

– בלוג עם פרטים נוספים על יישום Skype for Android [קישור לבלוג של Skype]

– תמונות וסרטונים שממחישים את אופן הפעולה של יישום Skype for Android [קישור לספריית המדיה של Skype]

תגובות סגורות