25/07/11 טכנולוגיית Encounter® של קיידנס סייעה לפיתוח שבב ה-20 ננומטר של סמסונג

הטכנולוגיה של קיידנס מוכיחה את בשלותה לפיתוח שבבי 20 ננומטר

קיידנס (Cadence), מובילה וחדשנית עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, הודיעה כי Samsung Electronics פרסה את unified digital flow  Cadence Encounter®כדי להתמודד עם הדרישות של טכנולוגיית תהליך ה-20 ננומטר המתקדמת של סמסונג עבור שבב הבדיקה. המתודולוגייה של קיידנס טיפלה באינטגרציית IP ובאימות, והתמודדה עם כללי התכנון המורכבים הכרוכים בתהליך של 20 ננומטר.

הישג זה מדגיש את מיצובה של סמסונג כמובילה בתכנון ובייצור  רכיבים מתקדמים, כמו גם את חוזקה של הזרימה הדיגיטלית המאוחדת של קיידנס ואת יכולתה להתרחב לדור רכיבים המתקדם הבא. יתרה מכך, השגת ציון דרך זה מראה שההיבטים העיקריים של שרשרת התכנון – לרבות IP, ספריות, הכנה לייצור ותוכנה – כולם תומכים בכללי התכנון הקריטיים ב-20 ננומטר.

בעבודת המהנדסים המשותפת של שתי החברות, השתמשה סמסונג במתודולוגיה הדיגיטלית של קיידנס ל-20 ננומטר, לצורך תכנון ויישום  פרויקט הכולל מיקרו-מעבד מסוגARM® Cortex™-M0 ו-ARM Artisan® Physical IP. התוצאה היא שבב בדיקה לוגי בגיאומטריות חדשניות הקובע את הרף עבור תכנוני 20 ננומטר.

“ההצלחה של סמסונג בהוצאת תכנון 20 ננומטר מאתגר זה, היא תוצאה של שיתוף פעולה הדוק בין שתי חברות מובילות בתעשייה”, מסביר צ’י-פינג הסו, סמנכ”ל מו”פ בקבוצת מימוש סיליקון בקיידנס. “יוזמה זו עולה בקנה אחד עם חזון ה-EDA360 של קיידנס ומדגישה את הצורך בקשרים מעמיקים בין חברות האלקטרוניקה. קשרים אלו יתרמו להשגת סוגים כאלה של ציוני דרך טכנולוגיים”.

תגובות סגורות