08/08/11 שניידר אלקטריק ישראל סיפקה מוצרי חשמל ובקרה ב-1.5 מיליון שקל בהקמת מפעל ‘רושדי תעשיות מזון’ החדש

 

פרויקט הקמת המפעל מוערך ב-60 מיליון שקל

 

שניידר אלקטריק ישראל סיפקה מוצרי חשמל ובקרה בשווי 1.5 מיליון שקל במסגרת הקמת מפעל ‘רושדי תעשיות מזון’ החדש בפארק התעשייה “אלון תבור”, תוך מתן דגש על היבטי חסכון בעלויות אנרגיה ותפעול. פרויקט ההקמה מוערך ב-60 מיליון שקל, ובוצע על ידי חברת אינטר אלקטריק בשיתוף חברת PCS Control.

 

שניידר אלקטריק היא חברה ציבורית בינלאומית הנסחרת בפריז (Euronext Paris: SU), ומציעה פתרונות ניהול  אנרגיה בתחומי התשתיות והמים, אנרגיה, תהליכים תעשייתיים, בקרה תעשייתית, בקרת מבנים ו-Data Centers, ולה נוכחות נרחבת ביישומי דיור ובתים חכמים.

 

בפרויקט ההקמה סיפקה שניידר אלקטריק את כל מוצרי החשמל והבקרה, כאשר מערכת הבקרה שהוקמה תאפשר לרושדי תעשיות מזון לייעל את פעילות הייצור במפעל מבחינה תפעולית ולהוזיל עלויות, להגביר את תפוקת המפעל, למנוע תקלות ולאתרן במהירות, ולייצר חסכון משמעותי בצריכה והוצאות האנרגיה והתפעול במפעל. המערכת כוללת גם אפשרות לתיעוד מלא ומעקב אחר שינויים על פי תקן.

 

מערכת הבקרה מבוססת על סביבת פיתוח אחידה ושימוש בציוד מתקדם. מערכת זו מאפשרת הטמעה חלקה של יישומי ניהול ייצור, כמו ניהול נכסי מפעל, ניהול ביצועים ויצירת לוחות זמנים, וחיבורם באופן “נטול תפרים” אל תוך תשתית התקשורת.

 

יעקב אשכנזי, מנהל מוצר, תחום בקרה ואוטומציה, שניידר אלקטריק ישראל: “במסגרת הפרויקט העמידה שניידר אלקטריק לרשות החברות המבצעות את היכולת לפתח ולנצל ספריות מובנות לרכיבי קצה תעשייתיים ויכולות תקשורת. כל זאת בא על מנת להפחית זמן הפיתוח וכמות שעות העבודה. מאחר וסביבת הפיתוח תומכת בתקן 88S תוכל חברת רושדי תעשיות מזון, עם סיום הפרויקט, ליהנות מיתרונות השימוש בסביבת פיתוח אחידה וחדשנית שתוזיל משמעותית הרחבות ושינויים עתידיים במערכת.”

 

תגובות סגורות