חדשות היום

04/09/11 שניידר אלקטריק משיקה את StruxureWare Data Center מחברים את ה-IT עם מתקני הדאטה סנטר

שניידר אלקטריק (פריז: SU) השיקה לאחרונה את StruxureWare Data Center –  חבילת תוכנות ניהול להיבטי תשתית פיסיים ומקסום זמינותם ויעילותם, אשר תסופק על ידי APC מקבוצת שניידר אלקטריק.

התוכנה משלבת כלי תוכנה לניהול תשתית הדאטה סנטר (DCIM) ולניהול מתקני הדאטה סנטר(DCFM) , הכוללים איסוף נתונים, ניטור ואוטומציה, תכנון ויישום. יוסי דיין , סמנכ”ל טכנולוגית של APC מקבוצת שניידר אלקטריק מסביר: “StruxureWare Data Center מספקת נתוני זמן אמת מדויקים למנהלי הדאטה סנטר, על מנת לאפשר להם לפעול על סמך תמונה מלאה, משולבת ורב-ממדית של כל המערכות הפיסיות בדאטה סנטר. התוכנה מעניקה למנהלים גישה לכל הנתונים והכלים הנחוצים להפעלה יעילה, אמינה, בטוחה וירוקה יותר של הדאטה סנטר”.

StruxureWare for Data Centers: חבילת ניטור

החבילה תציע שורה של אפשרויות לוויזואליזציה, הודעה ודיווח בזמן אמת אודות המתקן הפיסי ומערכות הדאטה סנטר, כולל נתוני צריכת חשמל, קירור, אבטחה ותשתיות ה-IT, ותכלול:

  • StruxureWare Central – תוכנה המספקת תצוגה אחידה וניתוח תשתיות IT פיסיות המתקשרות עם מערכות ניהול הבניין, החשמל, הארגון והרשת, כדי להבטיח איכות, לשפר את יעילות האנרגיה, ולחסוך בעלויות.
  • StruxureWare Power – יישום העוקב אחר המתקן ותשתיות החשמל בדאטה סנטר, מהשקע ועד להספק המסד, ומספק את היכולת ליצור פרופיל של צריכת אנרגיה, חשמל ומגמות השימוש, לאפיין אירועים לפי איכות ההספק, ולנתח ניתוח ויזואלי מהתמונה הכללית של רשת החשמל ועד לרמת הציוד.
  • StruxureWare Cooling – יישום המנטר ומספק נתונים למערכת הבקרה הסביבתית המשולבת עבור מתקני הליבה לרבות מגדלי קירור, משאבות, חדר מחשבים ומתקנים לטיפול במעברי אוויר.

 

StruxureWare for Data Centers: חבילת תפעול

דור שני של מערכת ה-Data Center Infrastructure Management, המאפשר שליטה על פעילויות היומיום. חבילה זו מספקת את היכולת לנהל את כל היבטי הדאטה סנטר באמצעות לוח בקרה – משליטה במרכיביו ורמת התעבורה והקיבולת ועד לאפליקציות הפועלות על טלפונים חכמים.

 

החבילה מאפשרת לייצר צפי תקציבי להרחבה וגיבוש פעילויות מרכז הנתונים, וצפי להשפעה שתהיה לשינויים על היבטים שונים במתקן. תודות לשקיפות מדדי הביצועים המרכזיים (KPI) של הדאטה סנטר, יכול מנהל המתקן לקבל החלטות מושכלות בנוגע להסכמי רמת שירות, ולשלוט בעלויות התפעול.

תגובות סגורות