חדשות היום

TNN טלקום מונתה למפיצה בלעדית למוצרי SGI בישראל

 

לונדון –(BUSINESS WIRE)– חברת SGI, הספקית המובילה למחשוב טכני, הודיעה היום כי TNN טלקום, מקבוצת רפק תקשורת ותשתיות, שמניותיה נסחרות בבורסה של תל אביב, החלה להפיץ בישראל את פיתרונות המחשוב והאחסון עתירי הביצועים של SGI. TNN טלקום, מטמיעה ומשווקת פתרונות תיקשורת ומולטימדיה מתקדמים לספקיות שירות, ארגונים גדולים, לקוחות עסקיים וגופים ממשלתיים, החברה פועלת בשוק הישראלי מזה 15 שנים.

“אנו שמחים על ההזדמנות להרחיב את הנוכחות של SGI בשוק הישראלי” אמר מאיר פרידמן, מנכ”ל TNN טלקום ו-SGI ישראל. “אנו מצפים לתרום לצמיחה ולהצלחה העתידית של SGI בשוק המקומי”.

לחברת TNN טלקום ניסיון עשיר ורקורד מוכח המאפשרים לתת מענה לצרכי התקשורת והמולטימדיה של הלקוחות באמצעות מגוון גדול של מוצרים שמספקות חברות מובילות בעולם, פתרונות משולבים הטובים מסוגם וטכנולוגיות מתקדמות ביותר.

“SGI ישראל מובילה במתן פתרונות מחשוב ליישומים עתירי נתונים, בעלי דרישות ביצועים גבוהים, בשוק הישראלי” אמר רוד אוואנס, סגן נשיא ב-SGI אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. “עם TNN טלקום כמפיצה של המוצרים והשירותים שלנו, ימשיכו הלקוחות בישראל להינות  מהמוצרים והשירותים הטובים ביותר “.

תגובות סגורות