פתרונות ניהול המלאי שלנו יכולים לשחרר הון חוזר ולעזור לשפר את התשואה על ההשקעה בתנאי מסחר קשים

כדי לשרוד ואף לשגשג בזמן השפל הכלכלי חברות צריכות לעשות כל מה שהן יכולות כדי להפחית עלויות ולכוונן את פעילותן כדי למקסם את היעילות. הפחתת עלויות באמצעות ניהול מלאי ממלאת תפקיד חשוב בכך על ידי הקטנת דרישות ההון החוזר של החברה.

ניהול נכסים תפור לפי מידה

מזה יותר מעשר שנים חברת Computer Components Ltd (CCL) מנהלת בהצלחה מלאי עודף של רכיבים אלקטרוניים אקטיביים ופסיביים עבור יצרני ציוד מקרי (OEM) ולפי חוזה (CEM) ברחבי העולם. עם יותר מ-4000 שותפי מסחר בארבעים מדינות CCL מספקת נתיב רב עוצמה לשוק באמצעות הפיכת מלאי עודף של רכיבים אלקטרוניים לתזרים מזומנים שימושי. יכולת הליבה שלנו נובעת ישירות מהגישה הגמישה שלנו למילוי הדרישות של לקוחותינו, שמשפיעה באופן ישיר על העסק באמצעות שיפור התשואה על ההשקעה.

שותפות מישגור של CCL מספקת את התשובה המשתלמת

שותפות מישגור (קונסיגנציה) היא אחד הפתרונות הכי יעילים ונטולי קשיים לניהול מלאי עודף. זה הסכם שבאמצעותו הלקוח עובד עם CCL כשותף אסטרטגי ו-CCL עושה את כל מה שאפשר בשם הלקוח כדי להבטיח מקסימום הכנסות תמורת המלאי העודף או המיותר שלו. זה מתאפשר באמצעות הכרת השוק המעמיקה של CCL שמפיקה תשואות כספיות משמעותיות.

הבעלות על המלאי העודף/ המיותר נשארת בידי הלקוח ואילו CCL אחראית למכור אותו. CCL תנהל באופן מלא את הלוגיסטיקה בשם הלקוח ותאחסן, תבטח, תשווק, תמכור ותשלח את המוצר של הלקוח ובכך תיתן ללקוח ביטחון מלא שיש פתרון יעיל מקצה לקצה לבעיות המלאי העודף שלו. בפתרון המובטח והתפור לפי מידה הסיכון מינימלי והוא יכול להפיק הכנסות עד 100% מהשווי המקורי של המלאי העודף.

CCL מפעילה מדיניות של ספר פתוח, ומוסרת ללקוח מידע על ההתפתחויות בכל שלב של התהליך. הלקוח מקבל תשלום מהיר על המלאי העודף שלו שאחרת היה מהווה הוצאה מההון החוזר. ההסכם מאוד גמיש משום שללקוח יש זכות להחזיר את המוצרים שלו בכל זמן. זה מאפשר ללקוח לנצל שינויים קצרי מועד בביקוש של השוק.

צרו איתנו קשר באמצעות הטלפון: +44 1404 540300, דואל: info@computercomponents.com או בקרו באתר שלנו: http://www.computercomponents.com כדי לגלות איך אנו יכולים לעבוד ביחד כדי שהמלאי העודף או המיותר שלכם יתחיל לעבוד בשבילכם.

Computer Components Ltd (CCL)

18 Durham Way, Heathpark, Honiton, Devon, EX14 1SQ, England

תגובות סגורות