לאפיס מוליכים למחצה – חברה מקבוצת ROHM – מודיעה על מיקרו בקרים עם צריכת חשמל נמוכה

 עם  ממירים אנלוגי לדיגיטלי RC  ממשק חיישנים ייחודי מפשט את המספר, העלות וצריכת החשמל של הרכיבים ובתוך כך מאפשר מדידה מדויקת של טמפרטורה, לחות או חד תחמוצת הפחמן במכשירים קטנים המופעלים בסוללות.

ויליך- מינכהיידה – 30 בנובמבר 2011 – התוספות החדשות לסדרת המיקרו בקרים עם צריכת חשמל נמוכה ML610Q4xx מתוצרת לאפיס מוליכים למחצה (לשעבר OKI מוליכים למחצה) ייתנו למתכננים אפילו יותר אפשרויות בחירה ביצירת מוצרים שמספקים בקרה מקיפה על הפעולה של מכשירים המופעלים בסוללות המשמשים למדידה והצגה של טמפרטורה, לחות וחד תחמוצת הפחמן (CO) בסביבות תעשייתיות ומסחריות. המכשירים האלה כוללים ממיר אנלוגי לדיגיטלי מסוג RC (RC-ADC) המספק מדידות מדויקות של טמפרטורה (±1.0°C) תוך שימוש ברכיבים פסיביים בלבד.

ממירי ADC מסוג RC מפשטים את המעגל החיצוני והתוכנה שנחוצים לביצוע מדידות ומצריכים פחות חשמל בהשוואה למערכות המשתמשות ב-ADC נפרד להמרת הקלט של החיישן. סדרת ML610Q4xx מציעה גרסאות עם זיכרון פלאש או ROM קבוע לאחסון תוכנית הבקרה על התצוגה, ממשק המשתמש, יציאות התקשורת וביצוע המדידות. התוספות החדשות למשפחה כוללות פלאש ניתן לתכנות בתוך המעגל שמועיל למתכננים בכך שהוא מאפשר אחסון נתונים לא נדיף בתוך השבב ואת היכולת לבצע שינויים בתוכנית בשטח.

“במוצרי חישה וניטור של הסביבה בדרך כלל נחוץ מיקרו בקר כדי לבצע מדידות, לנהל את הנתונים הנאספים, להציג מידע, לנהל קלט משתמש ולספק תקשורת של הנתונים שנרשמים”, אמר אלק מלניק, מנהל שיווק מוצרים בכיר ב-ROHM. “המוצרים בסדרה החדשה הזאת עם RC-ADC מספקים למתכננים של מוצרים יכולות מדידה ובקרה יוצאות דופן עם הארכת חיי הסוללה ופחות רכיבים”.

יש ערכות פיתוח, לוחות הערכה, חומרת דיבוג וכלי פיתוח מבוססי תוכנת PC כדי לפשט את התכנון של מוצרים המבוססים על סדרת ML610Q4xx

כדי ללמוד עוד על המוצרים האלה גשו לאתר האינטרנט הזה.

זמינות

דוגמאות זמינות עכשיו. הספקה: מהמלאי ועד 16 שבועות אחרי קבלת ההזמנה

כותרת:

לאפיס מוליכים למחצה – חברה מקבוצת ROHM – מודיעה על מיקרו בקרים עם צריכת חשמל נמוכה ועם ממירים אנלוגי לדיגיטליRC

2Bpresent
דני חייקין
נייד: 4259815 – 054
dany.haikin@2bepresent.com

תגובות סגורות