שניידר אלקטריק משיקה את פלטפורמת ה – MachineStruxure המספקת פתרונות אוטומציה עבור מכונות תעשייתיות

התוכנה מאפשרת ליצרניות OEM פלטפורמה יעילה לתכנון וביצוע מהיר של מכונות חדשות, בעלות רמה גבוהות יותר של ביצועים, להגדיל את הרווחיות שלהן, תודות לצמצום העלויות וקיצור זמן היציאה לשוק

שניידר אלקטריק משיקה את פלטפורמת ה – MachineStruxure המספקת פתרונות אוטומציה עבור מכונות תעשייתיות, המסייעים ליצרניות לתכנן במהירות ולהתחיל בייצורן בהקדם, תוך חיסכון בעלויות ובאנרגיה ומקסום הביצועים לכל אורך חיי המכונה. פלטפורמת הבקרה מותאמת היטב לדרישות הספציפיות של המכונות, במונחי פונקציות וביצועים, וכך היצרנית ממטבת גם את העלויות.

פתרונות MachineStruxure מבוססים על אפליקציות מאושרות בדוקות ומוכנות לשימוש וכן חבילת תוכנה יחידה – SoMachine – המקושרת למבחר רחב של ארכיטקטורות אוטומציה גמישות ומדרגיות.

חבילת התוכנה SoMachine היא מודולרית, ומאפשרת שימוש חוזר במגוון רחב של בלוקי פונקציה שונים, מה שמקל על המשימות של תכנות והסמכת המכונה. בנוסף, מאפשרת חבילת התוכנה עבודה בו זמנית של מספר מתכנתים על יישומים שונים במכונה, ללא תלות בפלטפורמת הבקרה שבה משתמשים, ולבסוף לאחד אותם יחד לקובץ יחיד של הפרויקט.            ה -SoMachine  מאפשרת תכנות, גישה שקופה, ביצוע סימולציה וקבלת דיאגנוסטיקה מלאה לרכיבים השונים במערכת האוטומציה, ממשקי אדם-מכונה, בקרת מנוע, חיישנים, ויישום של  רשתות.

יתרונות נוספים:

  • קומפקטיות –  בקר ה-HMI, מאגד במוצר אחד את הפונקציות של ממשק אדם-מכונה ואת הבקרה, ומקנה התאמה טובה יותר.
  • תנועה פשוטה של צירים –  בקר משולב ביחידת ההינע (בקר הינע) ומספק פתרון חסכוני.
  • יישומים המצריכים גמישות וביצועים מדרגיים (I/O) –  בקרי לוגיקה מתכנתים (PLCs).
  • מערכות אוטומציה מתוחכמות המפעילות צירים מסונכרנים –  בקרי תנועה (PAC) בעלי רמת ביצועים גבוהה ביותר.

יעקב אשכנזי, מנהל מוצר, תחום בקרה ואוטומציה, שניידר אלקטריק ישראל – ” פלטפורמת ה – MachineStruxure מציעה בסיס איתן של ארכיטקטורות, ושל בלוקי פונקציות יישום סטנדרטיים וספציפיים, המוכנים לשימוש, כדי להפוך את זמן התכנון וההתקנה של פתרונות אוטומציה, לפשוטים וקצרים יותר”. הפלטפורמות הללו מצוידות בחיבור אתרנט משולב, המסייע במצב של הגדלת הביצועים ומאפשר אינטגרציה קלה, עם מערכת מידע ברמת המפעל.

תגובות סגורות