חדשות היום

Ixia פותחת לראשונה סניף בישראל

מאת: אריק וינשטיין. חברת Ixia המספקת פתרונות וכלים לתכנון, בדיקה ולבחינת רשתות IP מאוחדות הודיעה  על הקמתו של סניף בישראל. לרגל השקת הסניף הישראלי הגיעה לישראל משלחת של הנהלת החברה, הכוללת את אטול באטנאגר – מנכ”ל ונשיא Ixia, מארק צ’אפליין – סגן נשיא EMEA, אלן גרהאם, סגן נשיא, מכירות בינלאומיות וג’ים סמית’ – סגן נשיא לשיווק. בראש הסניף החדש יעמוד אדר אייל שבתפקידו האחרון כיהן כסגן נשיא למכירות בחברת RadCom ומביא ניסיון רב בתחומי הרשתות והטלקום.

אטול באטנאגר – מנכ”ל ונשיא Ixia: “הסיבות שהביאו אותנו לפתיחת סניף בישראל הם עקומת גידול מהירה בשוק הישראלי למוצרי החברה ביחד עם העובדה שכבר היום השוק הישראלי הוא הגדול ביותר עבורנו בכל אזור EMEA שכולל 10 סניפים נוספים. השוק הישראלי הוא ייחודי בעיני Ixia משום ההובלה והחדשנות  הטכנולוגית של החברות הישראליות בתחום הרשתות, תקשורת ואבטחת מידע – האקוסיסטמה הייחודית הקיימת פה מחברות סטארטאפ ובתחום 3G/4G ועד לחברות הגדולות הופכת את ישראל לאחד השווקים החשובים ל-Ixia. כאשר אנו עובדים עם לקוחות בישראל אנו יודעים שהן חברות מובילות בעולם ושהדבר יוביל את Ixia לעסקים עם חברות גלובליות בהמשך. ”יצרני ציוד תקשורת, ספקיות שירותי תקשורת, ארגונים וגופים ממשלתיים משתמשים בפלטפורמות הסימולציה של Ixia על מנת לתכנן, לבדוק ולאשר טווח רחב של פתרונות לרשתות תקשורת קוויות, Wi-Fi, ודור שלישי ורביעי. הפתרונות של Ixia מדמים תנאים של עולם אמיתי על ידי יצירת טווח רחב של פרוטוקולים בכל שכבות הרשת ותנועת משתמשים ביישומי מדיה עשירה על מנת לוודא ביצועים ברמה גבוהה, תאימות ואבטחת מחשוב ענן, ליבת רשת, מרכזי נתונים ורשתות אלחוטיות. בין 10 לקוחותיה הגדולים בעולם ניתן למנות את סיסקו, ג’וניפר, אלקטל-לוסנט, אריקסון ,NTT-Japan כמו גם אינטל, קומברס, מלאנוקס, קבוצת רד וסיסקו בישראל.

החברה עבדה עד כה דרך חברת ההפצה רדט ובמהלך התקופה הקרובה יתבצע תהליך משותף להעברת הלקוחות לטיפול ע”י הסניף החדש.

פאנל המרואיינים באירוע ההשקה ( מימין לשמאל): אדר אייל, אטול באטנאגר, אייל וולדמן, יואב וקסלר ואילן קינרייך.

אטול באטנאגר
אדר אייל

לאירוע ההשקה חברו להנהלת החברה גם לקוחות מובילים בישראל: אייל וולדמן – נשיא ומנכ”ל מלאנוקס, אילן קינרייך סמנכ”ל Radware ויואב וקסלר סגן נשיא למו”פ של חברת הסטארט-אפ  Compass-EOS .

Ixia נוסדה במאי 1997 ונרשמה למסחר בנאסד”ק  בשנת 2000 וכיום החברה נסחרת בנסד”ק לפי שווי שוק של כ-760 מיליון דולר, ומכירותיה ב-2011 צפויות להסתכם בכ-306 מיליון דולר. ל- 1,300 עובדים, כאשר 400 מהם עובדים במשרדים באזור EMEA. הסניף החדש בישראל ישרת בעיקר לקוחות בישראל, מזרח אירופה ואפריקה. בשנים האחרונות, Ixia הרחיבה את מערך הפתרונות שלה באמצעות רכישת חברת Catapult Communications, חטיבת הבדיקות N2X IP של Agilent, ואת חברת ה-VeriWave לבדיקות Wi-Fi/WLAN.

הטלפונים החכמים ומחשבי לוח הופכים להיות דרכי הגישה המרכזיות לאינטרנט:

אטול באטנאגר:”יש כמה מגמות בולטות בשוק התקשורת והאינטרנט שגורמות לגידול בדרישה למערכות הבדיקה של החברה: השימוש ההולך וגדל בטלפונים חכמים ומחשבי לוח שהופכים להיות דרכי גישה מרכזיות לרשת האינטרנט, היישומים שהופכים להיות יותר עשירים במדיה כגון וידאו ומולטימדיה וגם השימוש ההולך וגדל במחשוב ענן ובמודל . SaaS המגמות הללו דוחפות את רשתות התקשורת אל הקצה. כיום השימוש במערכות הבדיקה והאמולציה של Ixia נדרש כבר בשלב תכנון הארכיטקטורה של הרשתות וזאת כדי שחוויית השימוש של משתמש הקצה תהיה באיכות גבוהה וכדי לעמוד בחוזי השירות מול הלקוחות”

אילן וקסלר מחברת Compass-EOS: “מטרת הנתב האופטי ש-Compass  מפתחת הוא לתת מענה לשלוש דרישות עיקריות: גודל פיזי, הספק וקיבולת גבוהה ולצורך כך פיתחנו Asic ייחודי שמאפשר לנו להציג נתב בגודל פיזי קטן מאד עם יכולות גבוהות. הפרמטר העיקרי שבו אנו נמדדים על ידי לקוחותינו הוא האמינות והאיכות של הנתב – ופה בא לעזרתנו הציוד של Ixia בבדיקות פרוטוקולים בשכבות השונות  ובתסריטים שונים כמו בדיקות תחת עומסי תנועה ברשת.”

מה מייחד את מוצרי Ixia  מהמוצרים של מתחרותיה?

אטול באטנאגר: ”אנו תומכים בצורה ייחודית בבדיקות בשכבות 2-7 של הרשת במארז בדיקה יחיד. בצורה דומה, אנו מספקים תמיכה במכלולי בדיקה של –  במארז יחיד. יתרון נוסף הוא היכולת להגדיל את המערכות למספרי משתמשים גדולים – דוגמא לכך היא היכולת של מערכות Ixia  לייצר במעבדה תנועת מידע  של מיליון משתמשי triple-play,  אלף גולשים וחמש מאות אלף צופי IPTV   בו”ז, מתחרינו לא יכולים לייצר כמות כזו של מידע לבדיקה”

בפתרונות הבדיקה המובילים של החברה:

IxNetwork/lxN2X – בדיקה של רכיבי ניתוב  ומיתוג IP וציוד גישה לפס רחב. מייצר תעבורה ואמולציה עבור טווח רחב של פרוטוקולים: ניתוב, MPLS, VPN בשכבות 2/3, Ethernet Carrier, גישה בפס רחב, ו- Data Center Bridging.

IxLoad – מבצע במהירות ובצורה מדוייקת  מודלים של פעילות בוידאו, קול ונתונים בהיקפים גבוהים, עבור שרתים ומנויים.

IxCatapukt – מבצע אמולציה של טווח רחב של פרוטוקולים לגישה לרשתות  אלחוטיות וליבה. כאשר הפתרון משולב עם IxLoad, מקבלים פתרון מקצה לקצה לבחינת איכות שירות ברשתות אלחוטיות.

IxVeriWave – פתרון המפעיל מודל ממוקד בצד הלקוח, אשר נועד כדי לבחון רשתות Wi-Fi ו-LAN אלחוטיות וזאת, על ידי יצירת תרחישי בחינה בהיקפים גדולים של העולם האמיתי, אותם לא ניתן ליצור באמצעים אחרים.

“Ixia מכירה בחשיבות השוק הישראלי בתחומי הבדיקות והפיתוח הטכנולוגי”, אמר אדר אייל, מנהל הסניף המקומי של Ixia. “ישראל כבר כיום מהווה את אחת המדינות הבולטות בהיקף העסקים באזור EMEA. הנוכחות המקומית של Ixia בישראל תחזק את העבודה הישירה עם לקוחות באזור, ותאפשר לצוותים המקומיים להצטיין באספקת יכולות הבדיקה הטובות ביותר, עבור לקוחות חדשים וקיימים”.

תגובות סגורות