נובה קיבלה הזמנות בהיקף של למעלה מ–12 מיליון דולר

נובה קיבלה הזמנות בהיקף של למעלה מ–12 מיליון דולר לצורך האצת המעבר לייצור בטכנולוגית X2 ננומטר

רחובות, 12 במרץ 2012 – נובה מכשירי מדידה בע”מ (נאסד”ק: NVMI), ספקית פתרונות מטרולוגיה עצמאיים והחברה המובילה בתחום פתרונות המטרולוגיה המשולבים עבור בקרת התהליכים בשוק המוליכים למחצה, הכריזה היום על קבלת מספר הזמנות בהיקף כולל של למעלה מ-12 מיליון דולר מיצרניות FOUNDRY ברחבי העולם, עבור מכשירי מדידה בתחום המדידה המשולבת והעצמאית, אשר יתמכו בהגדלה מואצת של היקף הייצור בטכנולוגיה של  X2 ננומטר.צבר ההזמנות כולל מוצרים מהדור המתקדם ביותר של נובה, המספקים תמיכה מלאה באתגרי בקרת התהליך המורכבים בטכנולוגיות ממוזערות אלה. במסגרת זו, תספק נובה את הגרסה המתקדמת ביותר של תוכנתNovaMARS®  למידול תלת מימדי, וגרסאות משודרגות של פלטפורמות קיימות אצל הלקוחות האמורים. כלים אלו יתמכו בהגדלת נפח הייצור במספר תחומים, כולל תחומי ה-CMP וה-Etch.

החברה מצפה לספק את המערכות במהלך הרבעון הנוכחי והרבעון הבא.

גבי זליגסון, נשיא ומנכ”ל נובה אמר כי “המחויבות ארוכת הטווח שלנו ללקוחותינו, דורשת מאיתנו לספק מכשירי מדידה חדשים ומתקדמים במקביל ליכולות משודרגות על הכלים הקיימים, ובכך להגן על השקעות קודמות של לקוחותינו במוצרים שלנו. אנו גאים לקחת חלק בהגדלה מואצת בהיקף הייצור של התעשייה בטכנולוגיתX 2 ננומטר.

יחסינו הקרובים עם לקוחות מובילים בשוק וההתמקדות השוטפת שלנו בצרכיהם העתידיים, ביחד עם יכולות התמיכה המוכחות שלנו בנפח ייצור גבוה, הוכיחו את עצמם באופן ברור בשנים האחרונות. שוב הראינו שהגמישות המובנית בצי הכלים הקיים שלנו, בשיתוף עם כלים חדשים ויכולות חדשות, מספקים מענה מנצח לאתגרי הטכנולוגיה העומדים בפני לקוחותינו, ומאפשרים להם החזר השקעה מיטבי”.

תגובות סגורות