חדשות היום
DKR

חברת DKR נבחרה להפיץ את מכונות YAMAHA IM בישראל

מאת: אריק וינשטיין. בביקור לקוחות של שניים מבכירי YAMAHA IM בישראל, המנכ”ל מר פוג’יטה הירואקי (Fujita Hiroaki) ומר נובו נישיזאווה (Nobu Nishizawa) האחראי על פעילות החברה באירופה ודרום אמריקה, הוכרז על מנוי DKR כמפיצה בלעדית בישראל של YAMAHA IM המתמחה במכונות הרכבה לקווי SMT.
עמיר קפלן מנכ”ל DKR:”חברת DKR פעילה בשוק הישראלי מזה כ-22 שנה והחלה את פעילותה עם מכונות הרכבה של פיליפס כאשר עם השנים הרחבנו את פעילותינו עם יצרנים נוספים אותם אנו מייצגים בתחום קווי הרכבת SMT ומתן שירותי ייעוץ מקצועיים ללקוחותינו. “כניסתה של YAMAHA לשוק הישראלי חלה בעקבות סיומו לאחרונה של הסכם ושותפות עסקית בין החברה היפנית לחברת אסמבלאון-פליפס המתמחה במכונות הרכבה לקצה העליון בביצועים. עד לאחרונה מכונות ההרכבה של YAMAHA נמכרו תחת שם זה במזרח הרחוק כמו סין וקוריאה ואלו באירופה וארה”ב (כולל ישראל) נמכרו תחת המותג של אסמבלאון-פיליפס. חשוב לציין כי DKR ממשיכה לייצג את אסמבלאון-פיליפס בישראל ועד היום נמכרו מעל ל-150 מכונות תחת מותג.
פוג’יטה הירואקי:”YAMAHA היא חברה שמספקת לא רק מכונות SMT כי אם פתרונות. בדרך זו של מתן פתרונות מלאים אנו רוצים לעזור ללקוחותינו לפתור את הבעיות שלהם ולצורך כך אנו חייבים קשר ישיר עם הלקוחות, דבר שלא היה אפשרי כאשר היינו ספק OEM של פיליפס. אנו ממשיכים בשיתוף הפעולה עם פיליפס אך עכשיו נעבוד ישירות מול הלקוחות שלנו”. החברה מייצרת בין 2500 ל-3000 מכונות בשנה ועד היום מכרה למעלה מ-35000 מכונות כאשר 70% מופנים לשוק הסיני. בישראל מקווה החברה לשלוט ב-50% מהשוק ההרכבה בישראל.
נובו נישיזאווה: “ישראל היא שוק יעד חשוב לYAMAHA כי יש בו חדשנות טכנולוגית רבה כולל טכנולוגיות SMT. המוצרים המפותחים בישראל הם עתירי טכנולוגיה ומורכבים וגם הלקוחות בישראל מציבים דרישות גבוהות. השוק הישראלי הוא שוק מבחן עבורנו ואם אנו רוצים להצליח באירופה אנו חייבים קודם להצליח בישראל.”
עמיר קפלן מסר כי קו ייצור SMT של YAMAHA יותקן בקרוב בחברת RH העוסקת בקבלנות ייצור. הקו יהיה מבוסס על מכונות הרכבת SMT מסדרת YS המתאימות במיוחד לייצור שהוא Hi-Mix Low-Volume.

מימין לשמאל: אמיר קפלן, פוג’יטה הירואקי, משה דקל, נובו נישיזאווה

תגובות סגורות