חדשות היום

מארוול מתרחבת לשוק השרתים האירגוניים

מעבד ה-ARM המהיר מסוגו בעולם, שפותח במארוול ישראל, הוטמע בשרתי “קופר” החדשים של דל. Armada XP נבחר להיות מעבד ה- ARM הראשון בעולם בשוק השרתים בשל הביצועים הגבוהים וצריכת ההספק הנמוכה l דל ((Dell הטמיעה את Armada XP בשרתי “קופר”   (Copper) החדשים שלה המיועדים לשוק מחשוב הענן l ה-  Armada XP-  שבב  SoCמרובע ליבות, המבוסס על ארכיטקטורת  ARMv7-MP ופועל במהירות שעון של 1.6 גיגהרץ, פותח במארוול ישראל  l יוסי מיוחס, סגן נשיא במארוול ומנכ”ל מארוול ישראל: “הערך המוסף של מארוול ישראל הוא חדשנות ויכולותיה למתוח בכל פעם מחדש את קצה גבול הטכנולוגיה. סידרת המעבדים ממשפחת Armada  היא רק אחת ההוכחות לפיתרונות המורכבים והמתקדמים מסוגם, שמפותחים על-ידי המהנדסים שלנו… קבוצת מארוול (NASDAQ: MRVL)  מובילה בפתרונות מבוססי סיליקון בתחומי אחסון המידע, התקשורת החוטית והאלחוטית והעולם הדיגיטלי, שביצעה שורה של השקעות בחברות ישראליות במספר מיליארדי דולרים ומעסיקה כ-1,200 מעובדיה בישראל, חושפת, כי שבב ה- SoC מרובע הליבות, ,Armada XP המבוסס על ארכיטקטורת ARMv7-MP, שפותח במארוול ישראל, הוטמע בשרתי “קופר” החדשים של חברת דל, המיועדים לשוק מחשוב הענן. בפיתוח ה-Armada XP, הושם דגש רב על שיפור הביצועים והורדת ההספק. הרכיב החדש מוריד באופן משמעותי את צריכת החשמל ובכך מוזיל באופן משמעותי את העלות הכוללת של השרת, אשר במקביל גם מציג ביצועים גבוהים.

שרת ה”קופר” של דל שבו הוטמע ה Armada-XP הינו שרת  בתקן U3, מכיל עד 12 כרטיסי Blade, המכילים 4 רכיבי Armada-XP כל אחד. השרת מאפשר פתרון אינטגרטיבי ומאוזן של פתרונות רשת, אבטחה, מחשוב, זכרון ואחסון. הפתרון של מארוול ודל משפר בצורה ניכרת את צפיפות המיחשוב ליחידת שטח יחסית לפתרונות הקיימים היום בשוק. עובדות אלו, בנוסף לביצועים הגבוהים וההספק הנמוך, מביאות לעלייה דרמטית ביעילות המחשוב ולירידה בהוצאות התפעוליות (OPEX) ובעלות האחזקה הכוללת (TCO)

 Armada-XP של מארוול, הינו שבב SoC, הכולל 4 מעבדים מרכזיים בתדר של 1.6 גיגהרץ. המעבדים תומכים בצורה מלאה בארכיטקטורת ARMv7-MP ובעיבוד מרובה ליבות סימטרי ולא סימטרי. הרכיב תומך בזכרונות DDR3 ברוחב 64 ביט, בקצב שעון של עד 800 מגהרץ (קצב נתונים של 1600 מגהרץ). כמו כן הרכיב כולל בתוכו זכרון מטמון (2L) בגודל של 2 מגה בייט, ממשקי ,PCI-express USB, GbE, SATA, מנועי אבטחה וניהול הספק חכמים וממשקי I/O רבים נוספים.

יוסי מיוחס, סגן נשיא במארוול ומנכ”ל מארוול ישראל אומר, כי” הערך המוסף של מארוול ישראל הוא חדשנות ויכולותיה למתוח בכל פעם מחדש את קצה גבול הטכנולוגיה. סידרת המעבדים ממשפחת Armada  היא רק אחת ההוכחות לפיתרונות המורכבים והמתקדמים מסוגם, שמפותחים על-ידי המהנדסים שלנו. כחלק מקבוצת מארוול, שפועלת להביא לשוק הסיליקון את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, פיתחנו מעבדים רבי עוצמה, המספקים ביצועים גבוהים מאוד לצד חיסכון באנרגיה”.

מיוחס מוסיף, כי “שיתוף הפעולה בין מארוול לדל, תוך שימוש בפלטפורמה של ARM, הביא לשוק שרתים התומכים באיחסון רב של נתונים, באפליקציות נוספות ובפתרונות רשת יחודיים”.

קבוצת מארוול מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות בפס-רחב לדור הבא של שוק תקשורת הנתונים והאחסון  ומובילה את השוק בביצועים ובחדשנות טכנולוגית. מארוול ישראל, פועלת בשני מרכזים: בצפון הארץ, ביוקנעם ובאזור המרכז, בקרית אריה בפתח תקווה. יוסי מיוחס, מכהן כסגן נשיא במארוול וכמנכ”ל מארוול ישראל. מארוול ישראל פועלת באמצעות שתי חטיבות – חטיבת הסלולר, וחטיבת בקרים, ומתגי תקשורת ושבבי SoC.

בתצלום: יוסי מיוחס, סגן נשיא בכיר במארוול ומנכ”ל מארוול ישראל. קרדיט צילום: יח”צ

תגובות סגורות