חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

חברת VMwareרוכשת את DynamicOps

חברת VMware (נסדא”ק: VMW), המובילה בתחומי ענן ווירטואליזציה, הודיעה על חתימת הסכם סופי לרכישת חברת DynamicOps ((DynamicOps Inc., ספקית פתרונות אוטומציית ענן המאפשרים ניהול
ו-  provisioning של שרותי IT  בסביבות הטרוגניות- עננים פרטיים וציבוריים מבוססי VMware, תשתיות פיזיות, שירותי Amazon Web ועוד. פרטי העסקה, שצפויה להיסגר במהלך הרבעון השלישי בשנת 2012, לא נמסרו.   חברת VMware מאמינה כי הלקוחות ירוויחו הכי הרבה מהסטנדרטיזציה של הארכיטקטורה, אך ייבנו פתרונות שיקלו על הלקוחות לבחור במודל העונה לצורכיהם באופן האופטימלי, כולל ניהול הטרוגני וסביבות הטרוגניות. לקוחות שכבר בצעו סטנדרטיזציה של העננים הפרטיים והציבוריים על גבי VMware vSphere, יכולים להמשיך להסתמך על ,VMware vCloud Director כדי לאפשר צירוף וניהול של משאבי ענן ווירטואליזציה.

עבור לקוחות שדרישותיהם בתחום ניהול ו- provisioningשל משאבי ענן ממוקמים מעבר לסביבות VMware  בלבד, DynamicOps מרחיבה את היכולות של VMware vCloud Director על ידי מתן אפשרות ללקוחות לצרוך משאבים מרובי ענן ( למשל סביבות פיזיות, Amazon EC2  ועוד). המדיניות מבוססת שרות של  DynamicOps, כוללת יכולות אוטומציה ושליטה בנוגע לאופן בו יישומים ומשתמשים מתנהלים לאורך משאבי תשתיות ענן פיזיות והטרוגניות .

תגובות סגורות