חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

חברת Digi-Key מכריזה על הסכם הפצה כלל-עולמי עם Touch Revolution

ת’יף ריבר פולס, מינסוטה (ארה”ב) – חברת Digi-Key Corporation, מפיצה כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים, הכריזה היום על חתימת הסכם הפצה כלל-עולמי עם Touch Revolution, מובילה כלל-עולמית בתחום של מוצרי מגע קיבולי מוקרן. חברת Touch Revolution מתכנת ומייצרת צגי מגע משובצים, תת-מערכות מגע ומסכי מגע במגוון מידות עבור יצרני OEM/ODM ואינטגרטורים של מערכות, כדי לסייע להם להוסיף במהירות ממשק מגע מתקדם למוצריהם.“אנחנו מציעים פתרונות מגע קיבולי מוקרן בעלי ביצועים ברמה גבוהה המובילים בתעשייה עבור הסביבות המסחריות התובעניות ביותר בימינו. סט המוצרים שלנו מאפשר חוויית משתמש חסרת תקדים שניתן להשוות להיצעים של טכנונולוגיות מגע למוצרי צריכה המבוקשים ביותר היום,” אומר בוב מיטון, מנהל השיווק של Touch Revolution. “אנחנו גאים להציע מוצרים אלה עתה באמצעות Digi-Key, שתמלא תפקיד אינטגרלי בהגדלת היקף רשת ההפצה של Touch Revolution.”

חברת Touch Revolution הוקמה על ידי חלוצי תעשייה בשוק התקני המגע, מתוך חזון לאפשר את הפצתם של התקני מגע מחוברים חכמים. מוצרים חדשניים כגון מסכי מגע TRū™, צגי מגע Fusion™, וכן מחשבי מגע משובצים NIMble™ מספקים פתרונות לצרכי מגע קיבולי בכל הרמות של תהליך התיכון.

“המגע הקיבולי הולך ונעשה נפוץ במהירות בעולם הטכנולוגיות החדשות,” אומר מרק זק, סגן נשיא עולמי למוצרי מוליכים למחצה של Digi-Key Corporation. “המוצר החדשני של Touch Revolution ממוצב היטב כדי לשרת את הביקוש הגובר בתחום זה, ואנחנו שמחים לשתף אתם פעולה כדי לספק מוצרים איכותיים אלה לבסיס הלקוחות הכלל-עולמי שלנו.”

תגובות סגורות