חדשות אלקטרוניקה

חברת Digi-Key Corporation וחברת Fremont Micro Devices USA, Inc חותמות על הסכם

חברת Digi-Key Corporation וחברת Fremont Micro Devices USA, Inc חותמות על הסכם הפצה כלל-עולמי.

תיף ריבר פולס, מינסוטה (ארהב) – חברת Digi-Key Corporation, מפיצה כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים , וחברת Fremont Micro Devices USA, Inc., ספקית כלל-עולמית מובילה של זיכרונות EEPROM טוריים ומוצרי מעגלים משולבים יעילים אנרגטית לניהול הספק, חתמו על הסכם הפצה כלל-עולמי.זיכרונות ה-EEPROM של Fremont Micro Devices קולעים לנקודת הביצועים המיטביים במרחב הזיכרון המשובץ,” אומר מרק זאק, סגן נשיא Digi-Key למוצרי מוליכים למחצה ברמה הכלל-עולמית. “מוצר זה הוא תוספת חשובה להיצע הרכיבים האלקטרוניים הרחב שלנו.”

חברת FMD עוסקת בשלושה תחומי פיתוח של זיכרונות בלתי נדיפים התומכים בשוק הזיכרון המשובץ בעל הצפיפות הנמוכה. טכנולוגיית ה-EEPROM מוגנת הפטנט UltraEE™ של FMD מספקת זיכרון בצפיפות נמוכה בעל יחס מחיר-ביצועים הטוב ביותר בתעשייה. בשמונה השנים האחרונות תפסה FMD פלח משמעותי משוק ה-EEPROM, ושיעור הצמיחה בשלוש השנים הבאות צפוי לעלות על 40% לשנה. חברת FMD מציעה מוצרי זיכרון סטנדרטיים בצפיפויות של 2 kbit עד 1024 kbit וכן מוצרי זיכרון ייחודיים ללקוח.

 “אנחנו שמחים מאוד להוסיף את Digi-Key כמפיצה כלל-עולמית שלנו לרכיבים אלקטרוניים. זוהי אחת מהמפיצות הגדולות ביותר, עם משלוחים של מעל 3.4 מיליון הזמנות בשנה, סל מוצרים רחב ו-40 שנות ניסיון של טיפול בצורכי לקוחות,” מסביר אלכס וו, נשיא Fremont Micro Devices בארה”ב. “הפעילות של Digi-Key מתרחבת במהירות ברחבי העולם והיא יכולה לתמוך בדרישות התכן והייצור של הלקוחות שלנו בצפון אמריקה, באירופה ובאסיה. יכולת זו, בנוסף למטרה לבצע משלוח מידי של בקשות לקוחות למוצרים, מבטיחה תמיכה יוצאת מן הכלל.”

 התקני EEPROM וניהול הספק של Fremont Micro Devices זמינים כעת לרכישה באתרי האינטרנט הכלל-עולמיים של Digi-Key.

 

תגובות סגורות