חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

חברתCablevisión הארגנטינאית בחרה בפתרונות ניתוח המידע של נייס

חברתCablevisión  הארגנטינאית בחרה בפתרונות ניתוח המידע וההנחייה בזמן אמת של נייס לשיפור שביעות רצון הלקוחות. הפתרונות של נייס יסייעו לחברה להציע ללקוחותיה שירות מבדל, לשפר את ביצועי נציגי השירות ולהפחית את עלויות התפעולרעננה, ישראל, 5 בנובמבר, 2012, נייס (ת”א: נייס, NICE: NASDAQ) הודיעה היום כי היא מטמיעה את פתרונות ניתוח המידע וההנחייה בזמן אמת בחברת Cablevisión הארגנטינאית, חברת הטלויזיה בכבלים הגדולה במדינה ואחת הגדולות באמריקה הלטינית, על מנת לעדכן את מרכז שירות הלקוחות שבו יותר מ-1,000 נציגי שירות.

הטמעת הפתרונות מיועדת לאפשר לחברה לשפר את יחסיה עם לקוחות, להגדיל את הכנסותיה ולקדם רכישת לקוחות. בנוסף, ספק השירות מתכוון להשתמש בפתרונות להגדלת המכירות של מוצרים קיימים תוך הגברת ביצועי נציגי השירות והיעילות התפעולית. מערך הפתרונות כולל את ניתוח הדיבור בזמן אמת של נייס, ניתוח אינטראקציות עם לקוחות, ניהול אינטראקציות והנחיות לפעולה בזמן אמת.

Cablevisión מספקת מנוי לטלויזיה ולאינטרנט על גבי רשת אחת ליותר מ-3.5 מיליון לקוחות.

“אנו משדרגים את מרכז השירות שלנו במטרה להגביר את שביעות רצון הלקוחות ואת היעילות התפעולית ולהפחית את הוצאות התפעול”, אמר סבסטיאן גאלטי, מנהל שירות לקוחות ב- Cablevisiónארגנטינה. “אנו מצפים להשיג החזר משמעותי על ההשקעה בתוך פחות מ-10 חודשים באמצעות השגת היעד של קיצוץ בן 6% בזמן הטיפול הממוצע בשיחות עם לקוחות וגידול של 7% בהשגת פתרון בשיחה הראשונה עם הלקוח”

“אנו שמחים לספק פתרונות מתקדמים בשוק הדורש פעולה בזמן אמת להתמודדות באתגרים בזמן אמת” אמר ברק עילם, נשיא נייס אמריקה. “הפרוייקט מחזק את מחויבותה של נייס ליצירת טכנולוגיות מובילות בתעשייה המסייעות לחברות לנהל את האינטראקציות בזמן אמת ולהשפיע על הרגע המכריע.”

תגובות סגורות