חדשות- אלקטרוניקה

חברת Digi-Key מכריזה על הסכם הפצה כלל-עולמי עם Cicoil

ת’יף ריבר פולס, מינסוטה (ארה”ב) – חברת Digi-Key Corporation, מפיצה כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים, הכריזה היום על חתימת הסכם הפצה כלל-עולמי עם Cicoil, אחת ממובילות התעשייה בייצור כבלים שטוחים גמישים המשמשים במספר רב של יישומים מסחריים וצבאיים.

“Cicoil שמחה להפוך לספקית ולשותפה של Digi-Key,” אומר האוורד לינד, נשיא ומנכ”ל Cicoil. “הודות לפריסה ולחשיפה של Digi-Key ברמה הכלל-עולמית, הכבלים הגמישים של Cicoil יהיו מעתה זמינים לרכישה מקוונת ולמשלוח מידי לכל מקום בעולם. כולנו ב-Cicoil מתרגשים מאוד מהשותפות החדשה ומצפים לעתיד מוצלח וממושך עם Digi-Key.”

מוצרי הכבלים והחוטים ההיפר-גמישים של Cicoil מסוגלים לעמוד בתנאי סביבה קשים, כגון קור וחום קיצוניים (‎C°-65 עד ‎+260°C), ולהישאר רכים למגע. הכבלים של Cicoil מסוגלים לעמוד גם בכימיקלים רפואיים או תעשייתיים, וכן הם עומדים בדרישות פליטת הגזים של NASA ושל ESA. תכונה זו מעניקה למהנדסי תכן יכולת בחירה שטרם עמדה לרשותם כשהם זקוקים לכבל שישמור על גמישותו בתנאי סביבה קשים. הכבלים של Cicoil ניתנים גם להתאמה בתצורות יעודיות כך שיכללו שרוול, כוח, וידאו ואות בכבל מעוטף יחיד.

“שוק תעשיות התעופה והחלל המסחריות והצבאיות הולך ומתרחב, ו-Cicoil ממוקמת בצורה אידיאלית לספק שירותים לתחום צומח זה,” אומר טום בושר, סגן נשיא עולמי למוצרי חברור, רכיבים פסיביים ומוצרים אלקטרו-מכניים של Digi-Key. “המוצר הקשיח של Cicoil מוסיף ממד ייחודי לרשימת הספקים שלנו, ואנחנו שמחים להיכנס לשותפות זו.”

חברת Cicoil צברה ניסיון הנדסי רחב באפיון ובתיכון של מכללי כבלים. מהנדסי החברה עוסקים בתיכון מותאם במיוחד של אלפי מכללי כבלים עבור מגוון רחב של סביבות ויישומים. הכבלים של Cicoil משמשים גם בציוד רפואי ובציוד אוטומטי לתהליכים רובוטיים, במיוחד במקומות שבהם הכבלים נדרשים לשרוד עשרות מיליוני מחזורים של כיפוף חוזר ונשנה.

קו המוצרים המלא של Cicoil זמין כעת לרכישה דרך אתרי האינטרנט הכלל-עולמיים של Digi-Key.

תגובות סגורות