Cortex_A57

ARM מכריזה על POP IP עבור סדרת מעבדי Cortex-A50

ARM מכריזה על POP IP עבור סדרת מעבדי Cortex-A50 על תהליכי 28nm HPM ו-16nm FinFET של TSMC

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, הכריזה על זמינות מוצרי POP IP עבור המעבדים Cortex-A57 ו-Cortex-A53 המבוססים על ארכיטקטורת ARMv8 ומיועדים לטכנולוגיית תהליך 28HPM של TSMC. בנוסף, הכריזה החברה על מפת הדרכים עבור POP IP לטכנולוגיית התהליך FinFET ב-16 ננומטר של TSMC. טכנולוגיית ה-POP היא אלמנט חיוני באסטרטגיית היישום המקיפה של ARM והיא מאפשרת לשותפיה לבצע סגירת תזמון מהירה של יישומים בעלי שתי ליבות וארבע ליבות על פני מעטפת נרחבת של נקודות מיטוב של שטח, ביצועים והספק. פתרון זה ממטב את היישום, מצמצם את הסיכונים ומשפר את זמן היציאה לשוק בפיתוח של מערכות על-גבי שבב (SoCs) המבוססות על מעבדי Cortex.

המעבדים Cortex-A57 ו-Cortex-A53 יכולים לשמש באופן עצמאי או בשילוב מעבדים בטכנולוגיית big.LITTLE™ במטרה להשיג ביצועים משופרים ונצילות אנרגיה טובה. ARM הוציאה רישיונות ל-POP IP עבור מעבד Cortex-A57 לתהליך 28HPM לכמה מהשותפות המובילות וכיום הן כבר מיישמות תכנונים בעזרתו. גרסת ה-FinFET ב-16 ננומטר של פתרונות POP IP עבור המעבדים Cortex-A57 ו-Cortex-A53 תהיה זמינה למורשים ברבעון הרביעי של 2013.

מוצרי ה-POP IP החדשים משלימים את תיק המוצרים הקיים על תהליך 28HPM, לרבות המעבדים Cortex-A7, Cortex-A9 ו-Cortex-A15 וכן המוצרים שבין ה-ARM Mali™-T624 עד ה-Mali-T678. שותפותARM  כבר מוציאות היום לשוק SoCs עם POP IP ביישומים מגוונים כגון משחקים ניידים, קופסאות ממיר, מחשוב נייד וטלפונים חכמים.

תגובות סגורות