חדשות אלקטרוניקה

בינת תקשורת קיבלה את הסמכת Cisco Triple Master – היחידה מחוץ לארה”ב

בינת מחזיקה כעת בהסמכות מאסטר של סיסקו בתחומי אבטחת מידע, UC ו-Cloud Builder.

בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד בינת, קיבלה את הסמכת Master Triple  של סיסקו ובכך הפכה לחברה היחידה בישראל, ולמעשה היחידה מחוץ לארה”ב, המחזיקה בהסמכה זו.

הסמכת MASTER מטעם סיסקו הינה הסמכה בדרגה גבוהה יותר מהסמכת GOLD של החברה. בעבר העניקה סיסקו הסמכת מאסטר לבינת תקשורת מחשבים בתחומי אבטחת המידע ו-UC, וכעת הוסמכה בינת תקשורת מחשבים בידי סיסקו גם בתחום ה-Builder Cloud, ובכך היא מחזיקה בשלוש הסמכות מאסטר, והינה החברה היחידה מחוץ לארה”ב המחזיקה בשלוש הסמכות שכאלה.

הסמכת Cloud Builder, אשר נוספה לבינת תקשורת מחשבים, הינה הסמכה שמטרתה חיזוק הרבדים הטכנולוגים השונים בתהליך מכירת פתרונות ענן פרטי, בדגש על הדדיות בין שרתים, מערכות הפעלה, אחסון ותקשורת. מדובר בתהליך הסמכה ארוך ומורכב, הכולל מספר הסמכות משנה של יצרני אחסון ומערכות הפעלה, בהם EMC, VMWARE, NETAPP, מיקרוסופט ו-CITRIX. כחלק מקבלת ההסמכה שהו במשרדי בינת נציגי סיסקו העולמית על מנת להבטיח כי שירותי בינת בתחום זה מסופקים בדרגה הגבוהה ביותר.

אמיר פורקוש, סמנכ”ל טכנולוגיות מתקדמות, בינת תקשורת מחשבים: “להסמכה זו יש חשיבות מקצועית רבה והיא גולת הכותרת של שותפות ועשייה רבת-שנים בין בינת לסיסקו. הסמכת Triple Master מעניקה ערך מוסף לארגון, ומבטאת את המחויבות שלנו להצלחת לקוחותינו, וכמובן מפגינה את יחסי האמון הקרובים שלנו עם סיסקו, השותף האסטרטגי החשוב שלנו”.

ליאור גולדגרבר, סמנכ”ל שותפים עסקיים בסיסקו ישראל: “אנו שמחים להעניק לבינת תקשורת מחשבים, אחד השותפים הותיקים שלנו, הסמכת Triple Master. בינת מוכיחה פעם אחר פעם את מחויבותה לסיסקו ולסטנדרטים הגבוהים שאנו מציבים והיא עומדת בהם בהצלחה רבה.”

תגובות סגורות