חדשות היום

חברת אלקטרוניקה מאסיה בחרה בקמטק לאספקת 10 מערכות לבדיקת שבבים

 קמטק (נאסד”ק ובורסת תל אביב: CAMT), ספקית פתרונות אוטומטיים להאצת תהליכי יצור והגדלת תשואה לתעשיות המוליכים למחצה והמעגלים המודפסים, הודיעה היום כי חברת  OSAT (-outsourced semiconductor assembly and test),  ספקית שירותי הרכבה ובדיקת שבבים מאסיה, בחרה בה לאספקת 10 מערכות בדיקה לשבבים. ההזמנה הראשונה למספר מערכות בהיקף של מעל ל-2 מיליון דולר, תסופק במהלך הרבעונים השני והשלישי. כן צפויות הזמנות למערכות נוספות במהלך הרבעונים הקרובים.

קו מוצרי קמטק לבדיקה אוטומטית של פרוסות שבבים מאפשר ליצרני שבבים וחברות אלקטרוניקה לנטר תהליכים ולהגדיל את התפוקה באמצעות איתור מהיר של פגמים. מערכותיה של קמטק מציעות יכולות בדיקה ומדידה דו-מימדיות ותלת-מימדיות לפרוסות שבבים ברמה הגבוהה ביותר –לאורך תהליך הייצור של הפרוסה או לאחר חיתוכה. זאת, תוך מתן מענה לצרכים הייחודיים של היישומים המתקדמים ביותר בתחום.

רועי פורת, מנכ”ל קמטק, אמר: “אנו מרוצים מאד  מההישג. בחירת ספק זה בקמטק משפרת את התחזית העסקית שלנו ומחזקת את נתח השוק שלנו בקרב ספקיות של שירותי הרכבה ובדיקה של מערכות אלקטרוניות במיקור חוץ, אשר חשיבותן בשוק הרכבת השבבים העולמי הולכת וגדלה”.

תגובות סגורות