חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

טאואר-ג’אז השלימה בהצלחה את הנפקת הזכויות מעל 90% מהזכויות מומשו בעבור כ-22 מיליון דולר

החברה לישראל השקיעה 7 מיליון דולר מתוך הסכום הנ״ל והתחייבה לממש גם את כל אופציות סדרה 8 שברשותה בעבור 10 מיליון דולר נוספים עד ל-22 ביולי 2013. טאואר סמיקונדקטור הודיעה היום כי השלימה בהצלחה את תהליך הנפקת הזכויות עליו הודיעה בעבר. החברה גייסה סכום ברוטו של 22 מיליון דולר, כאשר הסכום המירבי לגיוס עמד על כ-24 מיליון דולר. הגיוס בפועל מייצג שיעור השתתפות של מעל 90% מבין בעלי זכות ההשתתפות בהנפקת הזכויות. החברה לישראל מימשה את כל זכויותיה על סך 7 מליון דולר והתחייבה להמשיך ולממש את האופציות שהתקבלו בהנפקת הזכויות לא יאוחר מה-22 ביולי, 2013, וזאת עבור השקעה של כ-10 מיליון דולר.

את קבוצת החתמים בהנפקה הובילה לידר חיתום בראשות רנן כהן אורגד, וכן השתתפו כלל חיתום, מיטב-דש, ברק קפיטל ולאומי פרטנרס.

“אנחנו שמחים מאוד להודיע על השלמת הנפקת הזכויות שלנו בהצלחה ואנו מעריכים מאוד את ההשתתפות הגדולה של מעל -90% מבעלי הזכות להשתתף בהנפקה זו”, אמר ראסל אלוואנגר, מנכ”ל טאואר-ג’אז. “אנחנו מודים למשקיעים ולשוק ההון ורואים את ההשתתפות הגבוהה בהנפקה כהוכחה לאמונה בעתידה העסקי של טאואר, בהנהלתה ובאסטרטגיה של החברה..”

סך כולל של כ-1.1 מיליון זכויות מומשו בהנפקת הזכויות. כל זכות כוללת מימוש של 4 מניות רגילות של החברה, 6 אופציות קצרות טווח סדרה 8 הניתנות למימוש במחיר של 5 דולר למניה עד ה-22 ביולי, 2013 ו-5 אופציות סדרה 9 הניתנות למימוש במחיר המרה של 7.33 דולר למניה עד ה-27 ביוני, 2017. הן אופציות סדרה 8 והן אופציות סדרה 9 ירשמו למסחר בבורסת תל אביב.

תגובות סגורות