ADVANTECH

ADVANTECH משיקה פלטפורמת שרת – על נשא (Carrier) המספקת צפיפות ערוצי וידאו גבוהה עבור פתרונות

ADVANTECH שגיא דגן, אבדור – חלת

פלטפורמת x86 החדשה המשלבת טכנולוגיות עדכניות של multicore TI DSP ווידאו אשר בעזרתן ניתן לקבל פתרונות בעלות צפיפות ערוצים גדולה יותר תוך ירידה בעלות לערוץ וידאו והאצת זמן ההשקה.
בתערוכת NAB, שהתקיימה בלאס וגאס, 9 במאי 2013 – הוצגו פתרונות אשר תומכים בסטנדרטים של עולם הווידאו החדשים: JPEG2000, רזולוציה
4K/2K, High Efficiency Video Coding
() ו-AVC-Intra/Ultra.
כמובילת השוק העולמי בתחום פתרונות מחשוב תעשייתי, אדוונטק השקיעה רבות באיתור מקורות לצורך פיתוח אבני הבניין הבסיסיים, זאת על מנת לאפשר פריסת תשתית וידאו חדשנית ומתקדמת, הכוללת פתרונות ברכישת וידאו, קידוד וידאו, עיבוד וידאו ופריסת וידאו.
טכנולוגיות יסודיות המבוססות על סיגנלים דיגיטליים ומעבדי מדיה, מעבדי x86, מעבדי רשת, התקני FPGA מתוכנתים ויכולת אינטגרציית מערכות, כל אלו מביאים לכך שמוצרי החברה הינם אידיאליים לצורך עיבוד ודחיסת וידאו בתקנים הבאים: MPEG-2,
H.625, H.264/MPEG-4, AVC.
כמו כן, החברה הציגה בתערוכה את מערכת CGS-6000, פלטפורמה רבת תצורות, היברידית, המשלבת טכנולוגיית x86 ו- (DSP) של חברת TI. הגדלת קיבולת הובלת המידע מתקבלת על ידי ארבעה כרטיסי PCIe באורך מלא וגובה מלא ועוד שני כרטיסים באורך חלקי וגובה מלא להגדלת רוחב הפס של התקשורת המועברת.
שימוש במארז 2U, מספק מערכת קומפקטית וחסכונית, בעלת יחס עלות תועלת טובה. פלטפורמה זו הינה בעלת זמינות גבוהה המספקת טכנולוגיה אופטימלית עבור דור הטלקום הבא ועבור תשתיות עולם הווידאו הדורשות Digital Signal Processing. לצורך יישום הטכנולוגיה, ADVANTECH פיתחה את משפחת כרטיסי DSPC-8681
ו-DSPC-8682 ליישומים הדורשים קידוד ופענוח וידאו בצפיפות גבוהה.
“העלייה המהירה של 4K תומכת בטכנולוגיות הטלוויזיות החדישות ובעולם הטאבלטים, בנוסף להתפתחות היכולת בעולם מצלמות השידור
(Broadcast Cameras) ללכוד תמונות בחדות גבוהות יותר מובילה לכך שספקי ציוד תשתית צריכים מערכות הכוללות בתוכן חבילת כוח עיבוד עוצמתית יותר אשר תיכנס לאותה מסגרת מעכרת קיימת”. דברי David Lin, מנהל בכיר בתחום פתרונות DSP בחברה.
מערכת CGS-6000 משלבת בתוכה את יכולת השימוש ביתרונות טכנולוגיית x86 שלקוחות רבים זקוקים לה ובנוסף שטח מוגדל המאפשר קירור אפקטיבי לצורך אירוח של מעל שלושים ושניים מעבדי DSP של TI ,TMS320C6678 לעיבוד מדיה מואץ.
מבוססת על שני מעבדי Intel® Xeon® Processor E5, מערכת CGS-6000 תוכננה להיות עמידה למחזורי חיים ארוכים, בעלת מבנה קשיחות פנימי המספק אמינות גבוהה הנדרשת לצורך הטמעתה בסביבת ההתקנה עם מערך קירור מתקדם.
חברת TI מספקת ערכת פיתוח תוכנה (MCSDK-Video) המסייעת למפתחים ומעניקה את היכולת לבצע בצורה זריזה אופטימיזציה של הקוד והטמעתו. הערכה מספקת את המסגרת להרצת קבצי Codecs על כרטיסי PCIe של החברה, DSPC-8682 ו-DSPC-8681 ותומכת באופן מלא בכל במצבי הקידוד והפיענוח. מגוון רחב של אפשרויות גרפיקה וטקסט, המרת frame-rate ודוגמאות שינויי גודל מרחביים, הינם כלים המאפשרים ביצוע קידוד מהיר ופשוט. הערכה תוכננה להיות לכלול הרחבה פנימית כך שניתן להריצה במצב של ליבה אחת, מרובה ליבות ובמצבים של שימוש במספר רב של התקנים לצורך הגדלת רמת הרזולוציה, דגימה גבוהה יותר והגדלה ביחס עומק-צבע.
“קידוד , (H.265) דורש באופן משמעותי יותר כוח עיבוד מאשר H.264,
כך שהעלאת ספקי ציוד במסלול מהיר לפיתוח הוא המפתח כדי לעזור להם להאיץ את מחזורי התכנון שלהם ולהגיע לשוק מהר יותר”. אמר לין.
צוות פתרונות ה-DSP בחברה עוזר למינוף ופיתוח הניסיון של צוותי
ה-networking and communications בחברה, בעיצוב פלטפורמות משולבות, הנושאות טכנולוגיות כדי לספק מערכות בעלות רמות ביצועים גבוהות אשר יסייעו לספקי ציוד להגדיר מחדש את שוק הווידאו ולשפר את חוויית המשתמש הכללית.
בנוסף לפתרונות דחיסה מרובים, החברה מציעה שירותי הזרמת וידאו ופתרונות Video Wall המבוססים על כרטיסי PCIe המתוארים בכתבה התומכים בעד לשמונה רכיבי DSP מרובי- ליבות, בעלי זכרון של 2GB-DDR3 ,Xilinx XC3S200AN Spartan-3 FPGA ומתג IDT CPS1616 Serial RapidIO Gen 2, קונפיגורציה זו מובילה לכך שמתקבל פתרון מתקדם ברמת הביצועים בצורה משמעותית, הטובה יותר מכל פלטפורמה קיימת בשוק.
פתרון נוסף לעולם קירות הוידאו הינו כרטיס DSPC-8662 המבוסס על
מעבד DSP ,TMS320DM8168 (DM8168) DaVinci™ i™, בשימוש בכרטיס ניתן לבצע רכישת וידאו משמונה ערוצי כניסה
SDI-SD/HD/3G ו-ASI.
בנוסף, בזכות האפשרות לתמיכה בארבעה ערוצי וידאו HDMI, כרטיס זה הופך להיות רבגוני ונותן מענה טכנולוגי להרבה פונקציות וידאו, כמו קידוד, פענוח, פתרונות מרובי צופים ומעקב.
הכרטיס הינו מבוסס מעבדי ARM RISCהעובד עם רכיב ה-DSP, שילוב זה מייצר זרימת וידאו ברזולוציית FHD, 1080p60 עם 4:2:0 פיקסלים. החבילה מגיעה עם דוגמאות קוד מבוססות ®Linux ו-Windows – המפשטות את הטמעת הכרטיס במערכת הלקוח ומקל על תהליך הפיתוח.
חברת אבדור-חלת בע”מ, כנציגה של אדוונטק, ממוקמת בראשל”צ ומשרתת את לקוחותיה במתן מגוון פתרונות טכנולוגיים, מהשלב הראשוני של הגדרת המוצר, גיבוש הפתרון הטכנולוגי, שירותי ייצור ולוגיסטיקה ועד לייצור השוטף.

ADVANTECH

תגובות סגורות