חדשות היום
אדוויס אלקטרוניקה

התחלה חדשה

אדוויס אלקטרוניקהמאת: אמיר בר שלום. יש משהו מאד מנוגד בין האדם שיושב מולי – בחדר מרווח בבניין חדיש ומפואר – לסיפור שהוא מספר. “הייתי ילד שלא לומד, פשוט לא לומד. עד התיכון כלל לא פתחתי ספרים בבית, לימודים היו ממני והלאה, אבל אהבתי מאד אלקטרוניקה. לא למדתי אבל הרכבתי מעגלים מגיל 10. בתיכון שובצתי ללימודים מקצועיים כאשר ההבטחה הייתה כי הם יכללו לימודי אלקטרוניקה. מהר מאד הבנתי ששובצתי לכיתת מכאניקה ומכונאות. ביקשתי שיחה דחופה עם המנהל, ודרשתי לעבור לכיתת אלקטרוניקה. כמובן שנשלחתי כלאחר שבאתי, אבל לא ויתרתי. במשך חצי שנה “הטרדתי” את המנהל כמעט בכל יום. מיותר לציין כי בשל רמת ההישגים שלי, כולם הביטו בפליאה על הדרישה לעבור לכיתת האלקטרוניקה. אחרי חצי שנה של מלחמת התשה בין הנהלה לילד עקשן עם ציונים נמוכים הוחלט להעביר אותי על תנאי, כאשר אני מתחייב להשתפר בלימודים. במהלך החודשים הראשונים בכיתת האלקטרוניקה גיליתי על עצמי דברים רבים, ביניהם יכולת הלימוד העצמית שלי. בסוף אותה שנה כבר הייתי התלמיד המצטיין של הכיתה, והאלקטרוניקה נשארה איתי עד היום”.

“נשארה איתי עד היום” היא מושג יחסי לילד שבגר והקים את אחת מהחברות הבולטות בענף האלקטרוניקה בישראל, Advice Electronics. את אלי נחום המקים, המנכ”ל והבעלים, פגשנו בבנין החדש של Advice Electronics באזור התעשייה “עתיר ידע” במזרח כפר סבא.
“אני יכול לומר בוודאות שהמעבר שלנו לבניין החדש, משפר באופן משמעותי את השירות ללקוח”, מספר לנו אלי במהלך הסיור בין קומות הבניין בהם ממוקמים המחסנים, מעבדות השירות, מרכז הפיתוח, המוקד הטלפוני והנהלת החברה. “עד למעבר לכאן ב-12.12.12 היינו פרוסים בחמישה אתרים באזור ראש העין. מבחינת הלקוח כיום יש לו כתובת אחת ברורה ונוחה להגעה”.
Advice Electronics חברה יצרנית ומשווקת של מגוון פתרונות טכנולוגיים המתמחה במתן פתרונות בתחום האנרגיה מערכות ספקי כוח, ממירי DC-DC, מערכות UPS, עברה השנה למשכנה החדש, אחרי שלוש שנים של תכנון ובנייה. המבנה החדש בכפר סבא, נותן מענה הן כחברת פיתוח והנדסה והן כחברה לוגיסטית. המרכז החדש של החברה, מאפשר לתת מענה ושירות טוב יותר הן בהחזקת מלאים גדולים ומגוונים יותר, על מנת לקצר זמני הגעה לשוק והן בכוח הנדסי נרחב יותר למתן פתרונות לפרויקטים.
“היתרון הגדול שלנו לאורך השנים היה במלאי הגדול שהחזקנו”, מספר אלי. “בתקופות העבר בין שפל לגאות יכולנו תמיד להיות זמינים מאד ללקוחות שלנו הן במגוון והן בזמני האספקה. כיום המבנה החדש משפר מבחינתנו את השירות ללקוח בניהול מלאי גדול יותר, במקום אחד עם זמינות מהירה מאד ביחס לשוק”.
Advice Electronics מייצגת ומייצרת מגוון רחב מאוד של ספקי כוח וממירים אשר נותנים מענה מיידי לרוב הדרישות ללא צורך בפיתוחים מיוחדים. פתרונות בתחום האנרגיה ספקי כוח וממירי DC-DC, ו-UPS של חברות מובילות דוגמאת: MeanWell ו-Eltek Valere Vox power Cotek P-Duke, Bellnix, FSP.
“אני חושב שאחת ההוכחות לאמון שנותנות חברות גלובליות בשוק הישראלי ובחברת אדוויס, היא העובדה שחברת MeanWell החליטה השנה לערוך בישראל את הכנס השנתי לכלל מפיציה בעולם”, אומר אלי. “חברת MeanWell מטאיוואן הינה החברה המובילה בעולם בתחום ספקי הכוח ומתמחה במגוון נרחב ביותר של ספקי כוח לתחום התעשייתי, רפואי, תקשורת, ותחום תאורת ה-LED’s. ספקי הכוח של MeanWell מאופיינים בטווח רחב של הספקים החל מוואטים בודדים ועד לאלפי וואט בטווח טמפ’ רחב צפיפות גבוהה, ובנצילות גבוהה מאוד. צפיפות גבוהה ועמידה בכל התקנים הבין לאומיים”.
ל-Advice Electronics ניסיון ומוניטין של 25 שנה בתחום מערכות גיבויי מתח
(DC BACKUP) למגוון רחב של אפליקציות. חלק ממערכות הגיבוי מותאמות לתנאי חוץ במארזי IP67 המותאמות לסביבות עבודה ולטמפ’ גבוהות
(-40C ~ +70C), ולפי דרישת הלקוח.
מערכות גיבוי DC אלו מתוכננות לתת מענה גיבוי למספר שעות (עפ”י דרישת הלקוח) תוך התחשבות בנתוני העומס ואופי ההתנהגות שלו, תוך כדי מתן מענה לגיבוי במקומות שיש בהם חשמל בחלק מהיממה או אפילו במקומות שאין בהם כלל תשתיות חשמל.
מערכות אלו משמשות לגיבוי מערכות אבטחה homeland security – HLS (טלוויזיה במעגל סגור) מערכות פיקוח וביטחון Surveillance, מצלמות רחוב, שליטה מרחוק במערכות תקשורת (Switch), ועוד או כל דרישה אחרת המצריכה גיבוי DC לטווח ארוך או קצר.
“אני חושב שלקוחות Advice Electronics שמגיעים היום לכאן מבינים היטב את ההבדל של Advice Electronics לפני ואחרי המעבר לכפר סבא”, מסכם אלי את שיחתנו, בקומה האחרונה של הבניין הצופה לנוף פנורמי של מזרח כפר סבא. בקומה מוקם בימים אלה מרכז הכנסים החדש של Advice Electronics.
“מבחינת הראייה העסקית שלי אגב, דבר לא השתנה מהיום הראשון של Advice Electronics במחסן קטן ברמת השרון ועד היום בבניין החדש, הלקוח לפני הכול”.

אדוויס אלקטרוניקה

תגובות סגורות