חברת אלכסנדר שניידר מהדקת קשריה עם מדינות אסיה

חברת אלכסנדר שניידר מהדקת קשריה עם מדינות אסיה – אירחה משלחת דיפלומטית בכירה ממדינות אלה/בין המדינות ששלחו את נציגיהם לפגישה: סין, הודו, דרום-קוריאה, נפאל, מיאנמר, תאילנד, סרילנקה וייטנאם והפיליפינים

בתמונה המצורפת, מימין לשמאל: נציגי המשלחות עם יגאל שניידר, מנכ”ל אלכסנדר שניידר

חברת אלכסנדר שניידר, המתמחה במתן פתרונות מתקדמים למערכות טכנולוגיה עילית ליצרני מערכות הייטק ולתשתיות חדרי שרתים, מהדקת את קשריה הוותיקים עם מדינות אסיה והמזרח הרחוק. במסגרת כך  אירחה השבוע משלחת דיפלומטית של שגרירים, סגני שגרירים ונספחי כלכלה מסין, הודו, דרום-קוריאה, נפאל, מיאנמר, תאילנד, סרילנקה, וייטנאם והפיליפינים.  המבקרים מצאו ענין ביכולות הטכנולוגיות של אלכסנדר שניידר בהקמת חדרי שרתים ופיתוח מערכות.

יגאל שניידר, מנכ”ל אלכסנדר שניידר, אומר: “אנו שמחים לקחת חלק בהתפתחות הסחר בין ישראל למדינות אסיה ולהיות שגרירים של רצון טוב של מדינת ישראל. אנו שוקדים על פיתוח שרשרת האספקה שלנו במדינות אסיה כמו גם על פרויקטים של יצוא ושל הקמת חדרי שרתים כולל פרויקטים המבוססים בחלקם על רכש גומלין.

“אנו מלאי כבוד לתרבויות וליכולות של ידידינו באסיה ” מוסיף שניידר “ושמחים ליצור עימם שותפות אמת בתחומים טכנולוגיים”. כבר היום יש לחברת אלכסנדר שניידר פעילות ענפה והדוקה בשוק האסייתי בכלל ובהודו בפרט. במסגרת פעילות זו מספקת החברה מעטפת כוללת של פתרונות לרכש בכספי גומלין בהודו. אלכסנדר שניידר מספקת את שירותי התוכן וההנדסה בישראל, כולל פיתוח אב-טיפוס ולאחר מכן מועבר הייצור להודו.

תגובות סגורות