חדשות היום

חברת My6Sense השלימה גיוס פרטי של 2 מיליון דולר

חברת My6Sense השלימה גיוס פרטי של 2 מיליון דולר: משיקה סרגל B2B לאתרי תוכן ומפרסמים במובייל. הסרגל עונה על שני האתגרים הגדולים היום בקרב ספקי תוכן, הגברת זמן השהייה וההכנסות מפעילות הגולשים באתרי תוכן סלולרי. כן יאפשר קידום תכנים עבור ספקיות תוכן ולקידום פרסומות עבור מפרסמים באפליקציות מובייל ובאתרי תוכן סלולרי.זהו פתרון המובייל היחידי שמתוכנן כך שיסייע למפרסמים וספקיות תוכן לספק לגולשי מובייל ב-iOS, אנדרואיד ואינטרנט סלולרי, אפשרויות ניווט המותאמות להעדפות תוכן אישיות, להקשר ולהרגלי הגלישה באינטרנט הסלולרי

תל אביב, ישראל, 1 ביולי 2013 – חברת My6Sense, המספקת פתרונות גילוי תוכן צרכני לניידים, הודיעה כי חתמה על הסכם סופי לקבלת השקעה של 2 מיליון דולר ממשקיע פרטי, וכי היא משיקה  סרגל B2B שיאפשר קידום תכנים עבור ספקיות תוכן וקידום פרסומות עבור מפרסמים באפליקציות מובייל ובאתרי תוכן סלולרי.

ההשקעה תסייע ל-My6Sense למנף הזדמנויות עסקיות בתחום מיצובה החדש בשוק ה-B2B, אשר עונה על שני האתגרים הגדולים היום בקרב ספקי תוכן,הגברת זמן השהייה וההכנסות מפעילות הגולשים באתרי התוכן הסלולרי. עד כה גייסה החברה סכום כולל של 7.5 מיליון דולר.

סרגל גילוי והצפת התכנים שמשיקה My6Sense מבטיח הגברה של פעילות גולשי מובייל באתרים הסלולריים, והתאמת תכני מותג המפרסם באמצעות תוכן סלולר המבוסס על תחומי עניין והעדפות של המשתמשים. זהו הפתרון היחידי שמותאם במיוחד לפלטפורמות המובייל, ומתוכנן כך שיסייע לספקיות תוכן לספק לגולשיהן ב-iOS, אנדרואיד ואינטרנט סלולרי, אפשרויות ניווט המותאמות להעדפות תוכן אישיות, להקשר ולהרגלי הגלישה באינטרנט.

הסרגל, שהושק היום באופן רשמי, כבר שימש עד כה ספקיות תוכן להמלצה על כ-5 מיליארד ידיעות עד היום, אשר נקראו על ידי 6 מיליון משתמשים בכל העולם, כאשר 50% מהגולשים שנחשפו ללשונית פתחו את הסרגל. החל מהיום תמקד החברה את מאמציה בשוק ה-B2B, כאשר הפלטפורמה החדשה תאפשר לשוק המפרסמים וספקי התוכן בסלולר להעשיר את חוויית השימוש של הגולשים בתוכן מותאם אישית ברמת תאימות גבוהה במיוחד, ובכך להגביר רמת פעילותם באתרי התוכן בסלולר. לצורך המהלך, התאימה My6Sense את האלגוריתם שלה (המועמד לפטנט) ללימוד העדפות תוכן של גולשי אתרי סלולר.

אבינועם רובינשטיין, מייסד משותף ומנכ”ל My6Sense: “זיהינו הזדמנות ייחודית לשימוש בטכנולוגיית גילוי התוכן שלנו, כך שתעניק למפרסמים וספקי תוכן תכונות שיאפשרו להם למנף את הביקוש הגובר לתוכן מובייל לטובת צמיחה בהכנסות. זאת, באמצעות אספקת חוויית משתמש משופרת לגולשים, שתוביל להגברת פעילות הגולשים וזמן השימוש בממשק, ובסופו של דבר להגדלת ההכנסות מפרסום. my6sense היא הספקית היחידה בעולם של פתרונות פרסום וגילוי תוכן לשוק המפרסמים וספקי התוכן באינטרנט, וככזו אנו מחוייבים למנף את מומחיותנו הטכנולוגית ולסייע ללקוחותינו לנצל את הטכנולוגיה שלנו בצורה מיטבית.”

על בעלי המניות של החברה נמנים קרן תעוזה, מנחם וגיל שטרנברג, וקרן ההשקעות הפרטית של Jozef Straus מקנדה.

תגובות סגורות