חדשות היום

בדיקות אחסון נתונים בעידן החדש

בדיקות אחסון נתונים בעידן החדשחן חרס, טסטוויז

ברת SwiftTest מספקת מגוון רחב של פתרונות בדיקה בתחום
ה-STORAGE משנת 2008, מטה החברה נמצא בקליפורניה בארה”ב ובעלת פריסה עולמית של סניפי מכירות ותמיכה. כמובילה בתחום ה-Storage validation ,SwiftTest מספקת בדיקות מתקדמות ופתרונות אנליטיים עבור מרכז הנתונים המודרני. פתרון מהימן מגובה על-ידי יצרני ציוד, Fortune 500, ארגוני IT וספקי שירותי ענן מובילים ברחבי העולם. SwiftTest מסמיך מומחי Storage בכדי להגיע לתובנות שהם צריכים על מנת שיוכלו לספק מוצרי אחסון באיכות גבוהה ושירותים מתקדמים. ל-SwiftTest יש את היכולת להגיע לביצועים הנדרשים כדי למתוח את הגבולות של כל תשתית אחסון מורכבת של היום.

שליטה בעלויות אחסון וביצועים בסביבות דינמיות
אימוץ נרחב של וירטואליזציה, צמיחה מהירה בנתונים ועומסי עבודה של יישומים מעצבים מחדש את מרכז הנתונים, בנוסף את תשתית האחסון ברשת. שינוי זה חייב להיות מנוהל בתבונה, שכן עלויות אחסון יכולה לצאת מכלל שליטה ומנגד, קיים הצורך לשמור על ביצועים וזמינות שהופכים למאתגרים יותר מתמיד. הבנה בהתנהגות תשתיות בקרב מהנדסים ומתכנני רשתות אחסון נתונים הפכה קריטית עוד יותר:
איזה סוג של אחסון באמת נחוץ? באיזה מחיר?
כיצד תתנהג מערכת אחסון חדשה תחת עומסי עבודה בשלב הייצור? באיזה מצב היא תקרוס? מה הגבולות שלה?
מה הן התצורות האופטימליות?
איך עומסי עבודה בעתיד ישפיעו על התשתית?
תשובות לשאלות אלה הן קריטיות לייעול תהליכי ליבת ה-IT:
תכנון קיבולת
עיצוב מערכת
תצורה וכוונון
פתרון בעיות
בחירת מוצרי ספק
תצורת ניטור
כלים פנים-ארגוניים לא יכולים לעמוד באתגרים אלו
ספקי Storage מציגים מכשירים וטכנולוגיות חדשות בקצב מזורז כדי לטפל בעליה בביקוש של לקוחות לאחסון בענן, יישומים חברתיים וסלולרי. ביצועי רשתות Storage, קיבולת, כמו גם כוח העיבוד, כולם נסקו, כנצפה, לגבהים חדשים. בכדי לבדוק ולהכשיר התקני אחסון מודרניים, ספקים צריכים את היכולת לדמות עומסים קיצוניים ואינטראקציות מורכבות שמערכות אלה נועדו לכך. כדי למזער את זמן היציאה לשוק, ספקים צריכים להאיץ את מחזור הבדיקות ולהגדיל את היעילות. לעומת זאת הקשיים הנגרמים בעת פיתוח כלי בדיקה פנים-ארגוניים דורשת אסטרטגית בדיקות חדשה בשל יכולות וביצועים מוגבלים, ועלויות הפיתוח והתחזוקה.
כדי לתמוך בהתפתחות המהירה של מרכזי נתונים, ספקי ציוד רשת נמצאים בשלבי פיתוח אגרסיבי של טכנולוגיות בשכבות L4-L7. טכנולוגיות אלה יודעים להאיץ, לייעל, לפקח ולאבטח יישומי מרכזי נתונים מודרניים. הגורם המרכזי של צמיחת תעבורת הנתונים ברשת היא תעבורת אחסון, “גרטנר” מעריכה כי 80% מתעבורת מרכזי הנתונים של חברות זורמים ממזרח למערב משרת לשרת. מספר ומגוון הולך וגדל של התקני רשת פועלים כיום בהקשרי אחסון. היכולת לבדוק, לנתח, ולשנות את תעבורת אחסון (דחיסה, הטמנה, הצפנה) נהפכת לחשובה ונפוצה יותר ויותר בקרב התקני רשת של מרכז הנתונים.
כדי לבדוק כראוי יכולות אלה נדרשת אמולציה מתוחכמת של עומסי עבודה המבוססים על חיקוי מדויק של פרוטוקולי אחסון, ויכולות אימות תוכן מתוחכמות. באופן מסורתי, יצרני ציוד רשת סומכים על שליחת סוגים שונים של פקטים כדי לבדוק מכשירי L2-L3 ו-L4-L7. גישות אלו נכשלות בהקשר האחסון, למחולל תעבורה חסרה הגמישות והעומק לבצע משהו מעבר לאמולציה השטחית של פרוטוקולי אחסון, ולהניב עומסי עבודה לא מציאותיים. וציוד בדיקה ל-L4-L7 פשוט שבירים מדי מפני שהם יכולים לחקות מספר מצומצם של פרוטוקולים עם המכשיר הנבדק.

נדרש פתרון בדיקה חדש-SwiftTest!
מכשיר עתיר ביצועים אשר מסייע לצוותי בדיקה לנטר כשלים ביצועיים במהירות על ידי הצגה של השוני בתצורת אחסון ובהגדרות הרשת ומאפיינים שונים המשפיעים על כלל הביצועים. הציוד פשוט לשימוש וכולל בדיקות ואשפים שנבנו מראש בתוך סביבת פיתוח עבודה (TDE) – ממשק למשתמש אשר משפר את יעילות הבדיקות.משתמשים מרובים יכולים להריץ בדיקות בו זמנית באופן עצמאי על מממשקים נפרדים. קיימות 3 פלטפורמות – SwiftTest 3000 5000 6000. מכשירים אלו תוכננו לתפוקת ביצועים מירביים אשר מאופיינים בדיוק ואמינות.

פלטפורמות שונות
לצרכים שונים
דגם – עם 8 פורטים בקצב של G1 דגם – עם 2 פורטים בקצב של G10. תומכים במספר רב של פרוטוקולים SMB
() ISCSI HTTP תמיכה ב-IPv4/IPv6 מדמה מיליון משתמשים. תמיכה ב-VLAN ובמספר רב של כתובות MAC ניתן להגדיר פרמטרים של TCP.
דגם – מכיל את כל היכולות והפרוטוקלים הקיימים בדגמים 3000 ו-5000 ובנוסף FC 4/8G תומך בפרוטוקול SCSI over FC.

סוויטות בדיקה ב-SwiftTest
סוויטות הבדיקה של ה-SwiftTest מאפשרות למשתמש לחסוך זמן ע”י טסטים מוכנים מראש שהכינו מהנדסי הפיתוח של החברה. בנוסף בכל טסט קיימת האפשרות לשנות הגדרות של קריאה או כתיבת קובץ ע”י הוספה\הורדה\שינוי סדר של פעולות הקריאה כתיבה לפי הדרישות הספציפיות של הלקוח. כמובן שניתן ליצור טסטים חדשים מהיסוד. כחלק מהטסטים המוכנים מראש ניתן לבחון את הגבולות של הציוד הנבדק וכן את ההתנהגות במצבי קיצון.
צורות שונות של בדיקה
סוויטות הבדיקה מאפשרות למשתמש להתקדם מבדיקת פרוטוקולים בודדים ברמה פונקציונלית לבדיקות ביצועים ולבדיקת פרוטוקולים רבים של התקני אחסון מאוחדים ותשתיות מרכזות נתונים.חבילת הבדיקות תומכת בסוגים רבים ומגוונים של בדיקות, כולל:
Scalability – מעריך את יכולת הגדילה של פרוטוקולים, ניתן לקבוע מדרגות של עומס לפרוטוקולים כגון NFS ,SMB ,HTTP ו-iSCSI.
File System Creation/Data Verification-יוצר מערכות קבצים כדי לבדוק את הביצועים בקריאה ובכתיבה. בוחן את יכולת המכשיר בתמיכה של הקמת ספריה ע”י לקוחות. תמיכה בקריאה וכתיבה של קבצים גדולים. ומאמת את התוכן עצמו.
File I/O and Metadata – זמן תגובה וביצועי תפוקה של O/I. דימוי של פתיחה וסגירת קבצים של לקוחות.
Multi-Protocol – בודק את יכולת הציוד להתמודד עם מספר רב של שימוש בפרוטוקולים בו זמנית. מדמה מערכות הפעלה בפתיחת קבצים (Windows XP Vista 7)
Locking – אימות של קריאה וכתיבת קבצים בעת שימוש של יוזר אחר, בודק את הירידה בביצועים עקב שימוש של לקוחות או יישומים בו זמנית באותו הקובץ.
Stability – הרצה של בדיקות במשך שעות ימים ושבועות, ואף יותר מכך.
Functional, Negative and Conformance Testing – קונפליקט שבו יוזרים רבים מעבירים, משנים, ומסירים קבצים או ספריות מאחסון היעד בזמן קריאה וכתיבה.

בדיקות אחסון נתונים בעידן החדש

תגובות סגורות