חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

גילת: זכייה במכרז של משרד האוצר לאספקת שרותי תקשורת לווינית

גילת סאטקום וגילת רשתות  לוויין זכו במכרז של החשב הכללי במשרד האוצר בישראל לאספקת שרותי תקשורת לווינית נייחת

המכרז הינו לאספקת ציוד ושירותי תקשורת באמצעות תיווך לוויני ושירותי תחזוקה עבור משרדי הממשלה

21 ינואר 2014 – גילת סאטקום, ספקית פתרונות תקשורת מובילה, המציעה קישוריות המבוססת על סיבים ולוויין בכל רחבי אפריקה, אסיה והמזרח התיכון, זכתה בסל 4 במכרז של החשב הכללי במשרד האוצר לאספקת ציוד ושירותי תקשורת באמצעות תיווך לוויני ושירותי תחזוקה עבור משרדי ממשלת ישראל והחברות הלאומיות. במסגרת המכרז תספק גילת סאטקום שירותי תקשורת לוויינית  נייחת, נפרסת וניידת (SOTM- Satellite On The Move)  שיתבססו באופן בלעדי על גבי מערכות של גילת רשתות לוויין.   המכרז הינו לתקופה של 3 שנים עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות. זכיה זו הינה בנוסף לזכיית גילת סאטקום בסלים 1-3 במכרז, במסגרתם מספקת גילת סאטקום שירות תקשורת ניידת באמצעות לוויין אשר כוללים שירותים על רשתות Iridium ו- Inmarsat.

המכרז כולל אלמנטים של תקשורת לווינית ניידת ושל תקשורת לווינית נייחת. באמצעות רשת תקשורת רחבה הכוללת פלטפורמות נייחות של גילת רשתות לוויין, תספק גילת סאטקום שירותי תקשורת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. היצע הפתרונות הכולל פתרונות VSAT, אנטנות לוויניות עוקבות ונמוכות פרופיל,  מקטעי לוויין ושירותי תמיכה מתאים לשווקים שונים ומגוונים, ומאפשר להעניק למשרדי הממשלה השונים שרידות בעת שגרה ובחירום.

הבחירה בגילת רשתות לוויין מבוססת על יכולות גבוהות ומוכחות של פתרונות אותם היא מספקת למגוון רחב של לקוחות בארץ ובעולם, במגזר הממשלתי, במגזר הביטחוני, ולחברות שירותים שונות ומגוונות המשתמשות באפליקציות מבוססות תקשורת לוויינים.

החברה, גילת רשתות לווין בע”מ, עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות. מוצרי ושירותי גילת נותנים מענה לצרכי תקשורת של פירמות, ממשלות וספקי שירותים שונים בכל העולם. הרשתות בהן תומכת גילת מבוססות VSAT  ומודמים ייעודיים לתקשורת לוויינית בתנועה.

נכון ל 2013 פועלת גילת רשתות לוויין ביותר מ-85 מדינות, על פני 6 יבשות.
גילת רשתות לווין רשומה כחברה דואלית, מניותיה נסחרות הן בבורסה בתל אביב והן בניו יורק (נאסד”ק) .

אנו רואים בזכייה זו הבעת אמון בשירות אותו אנו כבר מספקים למשרדי הממשלה ומחזקת את מקומה של גילת סאטקום כספק המוביל של שירותי תקשורת לווינית למגזר הממשלתי והציבורי. אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו את שירותי התקשורת המתקדמים ביותר בשגרה ובחירום” ציין דן זייצ’ק, מנכ”ל גילת סאטקום והוסיף כי “הבחירה בגילת רשתות לווין מבוססת על הביצועים הגבוהים והאמינות של מוצריה והינה המשך של מערכת יחסים טובה וארוכת שנים בין החברות “.

 “זכיה זו מחזקת באופן נוסף את העובדה כי הציוד אותו מפתחת גילת רשתות לוויין הינו מהמתקדמים ומהאמינים ביותר בעולם בתחום זה של תקשורת לוויינית רחבת פס” ציין תא”ל (מיל’) צ’יקו תמיר מנהל החטיבה הביטחונית בגילת.  “גילת שמחה על האפשרות להיות ספק הבית במדינת ישראל ואנו שמחים על ההזדמנות הנוספת לשתף פעולה עם ספק שירותי תקשורת לוויינית מוביל ומקצועי כגילת סאטקום”.

[sam id=”3″ codes=”true”]

תגובות סגורות