שניידר אלקטריק רוכשת את חברת AST Modular המתמחה בתכנון וייצור דטה סנטר

שניידר אלקטריק רוכשת את חברת AST Modular המתמחה בתכנון וייצור דטה סנטר במכולות לשימושים צבאיים ואזרחיים

AST modular מובילה את שוק מרכזי הנתונים הטרומיים עם 12 שנות ניסיון ויכולות הנדסה וייצור עולמיות 

שניידר אלקטריק, מומחית עולמית בניהול אנרגיה, הכריזה על רכישת AST Modular הספרדית. חברת AST Modular פועלת מברצלונה ומציעה מגוון רחב של מכלולי דטה סנטר במכולות, עמידים ומוקשחים למגוון שימושים. החברה מתמחה בייצור ותמיכה בהנדסת פרויקטים מתקדמים בתחום הדטה סנטר.

חברת AST Modular ביצעה בהצלחה למעלה מ-450 פרויקטים של דטה סנטר ב-30 מדינות ברחבי העולם והיא נחשבת לחברה חדשנית בתחום מרכזי הנתונים במכולות, אשר משכללת ומשפרת את הפתרונות שלה בכל דור חדש היוצא לשוק. הקטלוג של AST Modular כולל מכולות ייעודיות, מכולות מרובות מודולים וחדרי דאטה סנטר מודולריים, כמו גם טווח רחב של אפשרויות קירור המותאמות לחללי IT ייחודיים. עם רכישת AST Modular, מרחיבה שניידר אלקטריק את יכולותיה ומחזקת את עמדתה המובילה בשוק פתרונות מרכזי הנתונים מבוססי המכולות.

דורון קרופמן, מנהל הפעילות של APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק: ״היכולות והמומחיות של AST Modular משלימות את האסטרטגיה של APC מקבוצת שניידר אלקטריק – להציע פתרונות דטה סנטר במכולות ולספק את דרישות הלקוחות בפלח השוק הזה, אשר צומח במהירות. רכישת AST Modular מחזקת את היכולות של APC בשוק הישראלי, בייחוד בתחום של מכולות המחשוב לשימושים צבאיים ואזרחיים. בעקבות הרכישה נוכל להציג את ההצעה המקיפה ביותר בתעשייה״.

דורון קרופמן צילם:קובי קנטור

דורון קרופמן צילם:קובי קנטור

הנרי דאונרט, מנכ״ל AST Modular : ״שמנו לנו למטרה להציע את מרכזי הנתונים במכולות הטובים והחדשניים ביותר בעולם. בעזרת הנוכחות העולמית של שניידר אלקטריק, ובעזרת פתרונות ניהול החשמל, הקירור ותשתיות מרכזי הנתונים שלה, שהם המובילים בעולם ומגובים על ידי רשת שירות מצוינת, נוכל להביא תועלת משמעותית וגדולה יותר ללקוחותינו בכל העולם״.

תגובות סגורות