ARM ו-UMC מרחיבות את שיתוף הפעולה בתחום ה-IP ב-28 ננומטר

ARM ו-UMC מרחיבות את שיתוף הפעולה בתחום ה-IP ב-28 ננומטר עבור יישומים צרכניים ויישומים ניידים חסכוניים

פתרונות הפלטפורמה החדשים ביותר משלבים את תהליך ה-28HLP של UMC, ה-IP הפיסי ARM Artisan ו-POP IP ומעבדי ARM Cortex-A7 ARM, הספקית המובילה של פתרונות IP לתעשיית האלקטרוניקה, וחברת ויצרנית המוליכים למחצה המובילה UMC, הודיעו על הסכם במסגרתו יציעו את פלטפורמת ה-IP הפיסי ARM Artisan יחד עם POP™ IP עבור טכנולוגיית התהליך 28HLP (דל הספק עתיר ביצועים) של UMC.

על מנת לתמוך בלקוחות הפועלים בתחומי מוצרי הצריכה הטכנולוגיים כדוגמת טלפונים חכמים, טאבלטים ומוצרי בית דיגיטלי ואלחוטי, יספקו UMC ו-ARM טכנולוגיית תהליך מתקדמת ופלטפורמת IP פיסי מקיפה.

מעבד ARM Cortex-A7 החסכוני באנרגיה משולב כיום במגוון רחב של מוצרים כמו טלפונים חכמים, טאבלטים, DTV ומוצרי צריכה אחרים. ה-ARM POP IP עבור מעבד ה-Cortex-A7 מיועד עבור 1.2GHz על פלטפורמת 28HLP של UMC, והוא מסופק החל מדצמבר 2013.

תהליך ה-28HLP של UMC הוא טכנולוגיית Poly-SiON ב-28 ננומטר מחוזקת המספקת איזון מיטבי בין גודל, מהירות וזליגת הספק. מאפייני התהליך הללו הופכים אותו לבחירה האופטימלית עבור מגוון רחב של יישומים המצריכים צריכת הספק נמוכה ללא פשרות בביצועים, ביניהם מוצרי צריכה נישאים ואלחוטיים, LAN אלחוטית ומוצרים ניידים. המפעל נמצא כעת בשלב הפיילוט בייצור של מוצרי צריכה על תהליך 28HLP, וייצור בהיקפים גבוהים צפוי להתחיל בחודשים הראשונים של 2014.

“באמצעות שיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם UMC מאפשרים ה-IP הפיסי וה-POP IP של ARM יישום אופטימלי של SoC וייעול של זרימת התכנון, מה שמאפשר ללקוחות של שתי החברות להשיג יישום ברמה עולמית ולהגיע לשוק בזמנים הקצרים ביותר שניתן”, אומר דיפש פאטל, סגן נשיא בכיר ומנכ”ל קבוצת תכנון פיסי ב-ARM. “התאים הסטנדרטיים שלנו, מהדרי זיכרון מהדור הבא וה-POP IP מספקים את התכונות, האיכות ואימות הסיליקון הקפדני שאותם דורשים לקוחות UMC ובכך עוזרים ל-ARM  לעמוד במחויבות שלה לספק את פלטפורמות ה-IP הפיסי הטובות ביותר למפעלים המובילים”.

תגובות סגורות