חדשות היום

חברת Crydom מציגה טיימר חדש SeriesOne DRT למסילת DIN-RAILמשולב SSR ברוחב קומפקטי של 11 מ”מ, ליציאות ACו-DC וזרם Amp6 .

הטכנולוגיה של Crydom מקנה ניהול תרמי ומומחיות SSR מוכחת כיום בשילוב עם תזמון מתקדם בדגמי טיימר החדשים “SeriesOne DR” .הקו מציעה 8 פונקציות תזמון מדויקות שונות עם 18 וריאציות, החבילה מיועדת לשליטה הישירה של מגוון רחב של עומסים התנגדותיים ואינדוקטיבייים.

טכנולוגית SSR הנודעת של Crydom זמינה כעת בשילוב עם 8 פונקציות תזמון שונות מבוססות Pµ שמאפשרים סך של 18 וריאציות עיתוי. אידיאלי לשימוש בלוחות בקרה לשליטה ישירה של contactors, סולנואידים, מנועים, תנורי חימום, תאורה, ועוד . סדרת טיימר DR SeriesOne זמינה למיתוג מתח  ACשל 24-280VAC בזרם 6Amp ומתח DC של VDC1-60 בזרם 6Amp,שניהם ב-°C 40 טמפרטורת הסביבה …. דירוגים גם עולים על Solid State Output Timers הנמצאים היום בשוק ובכך מאפשרים שליטה ישירה של עומסים רבים. השילוב מבטל את הצורך בממשק ממסרי כוח הנדרשים לעתים קרובות לשימוש עם שעוני חשמל נמוכים יותר.

פונקציות עיתוי זמינות כוללות עיכוב “A” & “At” על,” B “ירייה בודדת, ” C ” עיכוב בהפסקה,

” H “&  “HT “מרווח , “&” L ” Li ” מעגל חוזר ו” U ” רב תכליתי הכולל פונקציות , Di, AC, B, BW, C, D, A ,At, H, ו- HT. בחירת עיתוי פונקציה בסיסית היא משתמש settable באמצעות מתגים סיבוביים בורג חריץ שבצד של מוני DR SeriesOne, תוך התאמות עיתוי יחידה וקנס נעשות בלוח הקדמי של שעוני. הסדר זה מספק גישה קלה לטכנאים להתאמות עיתוי פשוטים אך מפחית באופן משמעותי לשינויים מקריים הפונקציה הבסיסית.

בקרת כניסה לשעוני DR SeriesOne, בהתאם לדגם, היא 12 עד 24 VAC/DC  לכל הדגמים, עם אפשרויות של 90 עד 140 VAC או 180 עד 240 VAC לתפוקות AC בלבד. כל שעוני Crydom SeriesOne DR הם UL רשום ומוכר cUL, UL בקרת מנוע מדורג, תואם ותואם RoHS סין, ומוסמך CE למתח נמוך והוראות EMC.

לפרטים נוספים:

פשה טונקל- מגוון טכנולוגיות והנדסה בע”מ

074-7844402

054-7733245

pasha@mte.co.il

info@mte.co.il

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות