חברת Ironwood מציגה: תושבת חכמה Smart Socket

חברת Ironwoodelectronics המיוצגת בלעדית ע”י חברת מגוון טכנולוגיות והנדסה מציגה תושבות בעלי ביצועים עילאיים הכוללות תכונות חכמות של מנייה ומדידת טמפ’ בתוך התושבת. הנתונים יוצגו על צג שימוקם על גבי מכסה התושבת. .

כיצד נדע אם התושבת כבר עבדה 100,000 או 200,000 מחזורים? הפתרון הינו שילוב של צ’יפ מונה פנימי. התושבת תכלול מונה אלקטרוני שישולב בתוך מנגנון הלחיצה המכני (פלטה עליונה המפזרת הלחץ המכני על הצ’יפ באופן אחיד) שבמכסה התושבת. מיקרו סוויצ’ שימוקם על ה”משטח” הלוחץ על גבי הצ’יפ. בכל לחיצה על הצ’יפ (שמשמעותה סגירת התושבת) המיקרו סוויצ’ ייכנס לפעולה ומעגל המונה האלקטרוני ייכנס לפעולה. תוצאות הספירה (מנייה) יוצגו על גבי צג LCD . בוא נניח כי המדובר הוא בתושבת העמידה למקסימום 2,000 מחזורים. לאחר שהמונה יראה 2,000מחזורים יש להחליף את המגעים ולאפס את המונה.

תכונה נוספת בתושבת החכמה הנה האפשרות להצגת הטמפרטורה בתוך התושבת. כאשר צ’יפ מופעל הוא צורך אנרגיה הגורמת לפיזור הספק (מיצר חום). במידה והחום אינו מתפזר כראוי הצי’פ יראה תוצאות לקויות במהלך פעולתו ולכן ישנה חשיבות למדידה מדויקת של החום בתוך התשובת. הפתרון הנו בקר חום אלקטרוני. האלקטרוניקה של בקר זה משולבת בחלק העליון הפנימי במכסה (תלוי בכמות המרווח הפנימי החופשי). חיישן מסוג Thermo Couple יורד למטה מהמעגל האלקטרוני של הבקר לחלל התושבת כאשר הצ’יפ כבר ממוקם בתוך התושבת. חיישן זה הנו בנוי בצורת קפיץ וזאת כדי לאפשר לחיצה ומגע טוב על החלק העליון של הצ’יפ בעת סגירת התושבת.  בעת תחילת עבודת הצ’יפ (לאחר חיבור ספק הכוח של המעגל ) הסנסור יעביר את רמת החום מהצ’יפ למעגל האלקטרוני, שם לאחר עיבוד, תוצג הטמפרטורה על גבי הצג.

לפרטים נוספים נא לפנות לחברת מגוון טכנולוגיות והנדסה:

בני סימון benny@mte.co.il

074-7844405

תגובות סגורות