חדשות היום

לקסיפון מרחיבה את פעילותה הגלובלית: מינתה מנכ”ל אמריקני

לקסיפון –המובילה העולמית בפיתוח ושיווק תוכנה לתרגום סימולטני טלפוני – מרחיבה את פעילותה בשוק הגלובלי ובשוק האמריקני.

סטיב דובניק התמנה למנכ”ל לקסיפון והוא יחליף בתפקיד את מייסד החברה, אייק שגיא. דובניק הוא בעל ניסיון רב בניהול חברות גלובליות, בהצמחתן ובהובלתן להנפקה. שגיא ימשיך לשמש כיו”ר החברה וכשותף בחברה ולהוביל את הפיתוח.

“אני גאה להצטרף ללקסיפון”, אומר דובניק, “הטכנולוגיה היצירתית של לקסיפון מחברת יחד שפות, תרבויות וקהילות שונות. העובדה שלקסיפון מסייעת לגשר על פערי השפה מעניקה לה תפקיד משמעותי בתהליך הגלובליזציה. אני מחכה לעבודה עם אייק ועם שאר צוות לקסיפון”.

“אני מברך את דובניק על המינוי”, אומר שגיא, “לקסיפון הגדילה והרחיבה את פעילותה העולמית והקימה את מרכז המכירות שלה בארה”ב. לסטיב יש ניסיון גדול בניהול וצמיחה של חברות טלקום והכנתן להנפקה. המינוי שלו יחזק את אסטרטגיית הצמיחה של לקסיפון. אני אמשיך בתפקידי בלקסיפון כיו”ר החברה והמדען הראשי שלה”.

במסגרת הרחבת הפעילות, לקסיפון פותחת בימים אלה מטה פעילות אמריקני נוסף, בסן פרנסיסקו, בנוסף על המשרדים הקיימים בניו-יורק. גם המשרדים בחיפה, המשמשים כמרכז הפיתוח של החברה, הורחבו לאחרונה.

דובניק שימש בעבר כמייסד, מנכ”ל ויו”ר של חברת התקשורת   Telenterprises  ACC, שאותה הקים ב-1996 ומכר ב-1998; כמייסד ומנכ”ל חברת התקשורת Choice1com, שאותה הקים ב-1998 והנפיק בבורסת נאסד”ק בשנת 2000; וכמייסד ומנכ”ל של חברת ההייטק הגלובליתAriston Global. בארבע השנים האחרונות שימש כמנכ”ל ויו”ר חברת הטלפוניה האמריקנית Cincinnati Communications.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות