חדשות היום
סיוה רוכשת את RivieraWaves הצרפתית ב-19 מיליון דולר

סיוה רוכשת את RivieraWaves הצרפתית ב-19 מיליון דולר

הרכישה מרחיבה את פעילותה של סיוה גם לתחומי קישוריות ה-WiFi והבלוטות’, וצפויה להגדיל את הכנסותיה בשווקי הסמארטפונים והטאבלטים, תשתיות הסלולר והאינטרנט-של-הדברים

(הרצליה, 8 ביולי 2014) חברת סיוה (נאסד”ק: CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, הודיעה היום בתום המסחר בנאסד”ק על רכישת RivieraWaves הצרפתית תמורת כ-19 מיליון דולר. RivieraWaves היא חברה פרטית המספקת רישיונות לתכנון שבבי קישוריות בטכנולוגיות WiFi ובלוטות’, ופועלת במודל עסקי הדומה לזה של סיוה – הכנסות ממכירת רישיונות שימוש בטכנולוגיה ותמלוגים עבור כל מכשיר קצה שנמכר.

RivieraWaves הוקמה ב-2010 ומעסיקה היום 29 עובדים. טכנולוגיות הקישוריות שפיתחה משולבות בשבבים של כמה יצרניות מובילות בשווקים בהם פועלת סיוה ובשווקים נוספים.

35 מיליארד מכשירים מחוברים

סיוה מסרה, כי רכישה זו צפויה להגדיל את בסיס הכנסותיה מהסכמי רישוי ותמלוגים בשווקים הקיימים, בהם שווקי הסמארטפונים, הטאבלטים ותשתיות הסלולר, וכן בשווקים חדשים כמו המכשירים הלבישים, הבית החכם והאינטרנט-של-הדברים. לפי חברת המחקר האמריקאית ABI, שוק היעד הכולל של סל המוצרים המורחב צפוי להסתכם ביותר מ-35 מיליארד מכשירים מקושרים לאינטרנט עד 2020.

סינרגיה מוכחת

סיוה מסרה עוד, כי קיימת סינרגיה טכנולוגית ועסקית מובהקת עם החברה הנרכשת, שבאה לידי ביטוי בשיתוף פעולה מוצלח בשנתיים האחרונות ובזכייה בלקוחות משותפים, ששילבו את טכנולוגיית ה-WiFi של RivieraWaves במעבדי אותות של סיוה, המיועדים למוצרי סלולר ובית חכם.

תגובות חיוביות מלקוחות

מנכ”ל סיוה, גדעון ורטהייזר, אמר: “RivieraWaves היא רכישה מצוינת עבור סיוה, המסייעת לנו להמשיך בהרחבת שווקי היעד עם טכנולוגיות קישוריות מובילות ומוכחות, כולל תקני ה-WiFi והבלוטות’ המתקדמים ביותר. חווינו מקרוב את התגובות החיוביות של לקוחות משותפים ליכולתה וחדשנותה של RivieraWaves, ואנו מקדמים בברכה חמה את צוותה למשפחת סיוה”.

מנכ”ל RivieraWaves, אנז’ אזנר, הוסיף: “אנו גאים ונרגשים להצטרף לסיוה, לאחר שיתוף פעולה מוצלח בשנתיים האחרונות בקרב כמה לקוחות משותפים. טכנולוגיות הקישוריות המובילות שלנו משלימות את סל המוצרים הקיים של סיוה, ויחד נוכל להרחיב ולחזק את בסיס הלקוחות ושווקי היעד של החברה. אנו מצפים להתחיל בפרק חדש מוצלח כחלק מסיוה”.

שיחת ועידה

הנהלת סיוה תקיים היום (9 ביולי) שיחת ועידה בשעה 16:00 שעון ישראל בה תמסור פרטים נוספים בנוגע לרכישת RivieraWaves. ניתן יהיה להשתתף בשיחת הוועידה בטלפון שמספרו+1-412-317-0790 , ובטלפון שמספרו 1-877-870-4263עבור משתתפים מארה”ב.

ניתן יהיה להאזין בשידור ישיר לשיחת הוועידה גם באינטרנט באמצעות הלינק http://www.videonewswire.com/event.asp?id=99934. שידור חוזר של השיחה יהיה זמין עד ל-24 ביולי, בטלפון שמספרו+1-877-344-7529 או+1-412-317-0088 (קוד כניסה: 10048940), וכן באתר החברה באינטרנט.

 

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות