TwinCAT 3.1 מעתה עם ממשק mxAutomation אל KUKA בקרים מתוכנתים ורובוטים מתאחדים באופן ההדוק ביותר

לקראת התערוכה Automatica 2014 יוצאות החברות Beckhoff ו- KUKA לשוק עם ממשק משותף חדש. ספריית פונקציות של בקרים מתוכנתים של TwinCAT 3.1 תומכת בממשק mxAutomation אל KUKA.

באמצעות ספריית mxAutomation.אפשר להעביר פקודות מבקר מתוכנת (PLC) ישירות אל רובוט KUKA עם בקר KR C4. בכך נוצרה בפעם הראשונה האפשרות לתכנת בפשטות בקר ורובוט מתוך מערכת אחת, כלומר מבלי להכיר שפת תכנות ייעודית של הרובוט.

התקשורת ממומשת באמצעות EtherCAT. לצורך כך, ה- master של EtherCAT ב-TwinCAT ובקר KR C4 של KUKA מחליפים נתונים דרך טרמינל הגישור EL6692 או EL6695 של EtherCAT. באופן כזה מועברות פקודות תנועה מהבקר אל הרובוט וערכים ממשיים מועברים מהרובוט אל הבקר.

באמצעות תקשורת יעילה בעלת ביצועים גבוהים זו, פקודות מהירות ביותר יכולות לעבור מהבקר המתוכנת אל הרובוט. מעבר לכך, למתכנת של הבקר המתוכנת יש בכל רגע גישה בזמן אמת לנתוני המיקום של הרובוט. עם רמת הרחבה, אפשר באמצעות החיבור הישיר וההדוק הזה לממש גם יישומים שבהם נדרש באופן מיוחד סנכרון בדיוק גבוה.

באמצעות mxAutomation ל- TwinCAT 3.1 העבודה המשותפת של בקרים מתוכנתים ורובוטים עוברת מהפכה. מתכנתי בקרים מתוכנתים יכולים לתכנת את התנועות ישירות בבקר המתוכנת ולבקר בזמן אמת את הערכים הממשיים של הרובוט.

פרטי קשר לנושאי עיתונות:

רחל רודיק

טלפון: 03-7764445

פקס:  03-7764443

communication@beckhoff.co.il

תגובות סגורות