TwinCAT 3.1 עם טרנספורמציה קינמטית ברמה 4 קינמטיקה עוברת לרמה הבאה

הטרנספורמציה הקינמטית של TwinCAT. מאפשרת ליצרני המכונות ולמשתמשים לשלוט ברובוטים ובמבנים קינמטיים משל עצמם, ישירות מתוך תוכנת TwinCAT. פונקציה זו עברה פיתוח נוסף כדי לאפשר מימוש מערכות קינמטיות ברמות סיבוך גבוהות.

טרנספורמציית הקינמטיקה של TwinCAT הציע עד כה כבר מספר רב של מערכות קינמטיות אשר נחלקות לשלוש רמות מוצר שונות על פי מורכבותן. בין אלו נמנות מערכות קינמטיות דו ממדיות (2D), מערכות קינמטיות טהורות, דלתה תלת ממדיות (3D – Delta) ומערכות SCARA קינמטיות. עם רמה 4 החדשה, טווח הפונקציות עבר פיתוח עקבי נוסף, והוא מאפשר מעתה לממש גם מערכות קינמטיות מורכבות יותר. דוגמאות לכך הן מערכת קינמטית טורית ב- 6 צירים ופלטפורמת 6 צירים (Stewart platform).

פרטי קשר לנושאי עיתונות:

רחל רודיק

טלפון: 03-7764445

פקס:  03-7764443

communication@beckhoff.co.il

TwinCAT אחראית בכך על אספקת הערך המוגדר ועל הטרנספורמציות הקינמטיות הנחוצות. הערכים הנדרשים עבור הצירים מועברים באופן מעגלי (ציקלי) אל מגבר ההינע, למשל מגבר הסרוו AX5000, דרך EtherCAT. התכנות של תנועות הרובוט מושג ישירות באמצעות בקר מתוכנת. מובן מאליו שהמימוש של תנועות במסלולים לצורך עקיבה אחר קווי מתאר אפשרי גם באמצעות TwinCAT NC I על פי DIN 66025.

בעזרת הטרנספורמציה הקינמטית של TwinCAT מתבטל הצורך בבקרה נוספת של רובוט ובכך נמנע גם הצורך ללמוד שפת תכנות ייחודית של רובוט. לאור כל זאת, אפשר להפעיל את המכונה כולה בעזרת CPU אחד בלבד לבקרה.

תגובות סגורות