חדשות היום

חברת טלקום מובילה בעולם בחרה בסרגון להרחבת תשתיות התקשורת שברשותה

חברת טלקום מובילה בעולם בחרה בסרגון להרחבת תשתיות התקשורת שברשותה באסיה ובאפריקה, בהיקף הגבוה מ- 50 מ’ ד’

פתרונות ה- FibeAir ו- Evolution של סרגון ישמשו להרחבת הכיסוי הסלולרי הקיים בדור 3 של הלקוחוגם לשדרוג לרשתות מהירות מדור 4, המבוססות LTE

סרגון  נטוורקס (נאסד”ק, תל-אביב: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק המיקרוגל האלחוטי, הכריזה היום כי קיבלה הזמנות המשך מספקית תקשורת מובילה בעולם, הפעילה ב- 20 מדינות בקירוב, באסיה ובאפריקה. הזמנות אלה עבור רשתות החברה בשתי היבשות מסתכמות בלמעלה מ- 50 מיליון דולר.

באפריקה תפרוס החברה את הפתרון Evolution  של סרגון, המיועד לטווחים ארוכים (Long Haul) וישמש להרחבת הכיסוי הסלולרי של הלקוחבאזורים נרחביםב- 8 מדינות. באסיה, פתרונות FibeAir® של סרגון יסייעו, הן בהרחבת רשתות דור 3 קיימות, והן בשדרוג לרשתות מהירות מדור 4, המבוססות LTE.

הפתרונות של סרגון אידאליים לדרישות של רשתות דור 3 ודור 4 (LTE) בזכות יכולות קיבולת והעברת נתונים בקצבים גבוהים ביותר (Multi Gbps). שני הפתרונות FibeAir ו- Evolution ניתנים לפריסה והתקנה מהירות ומציעים יחס עלות כוללת משתלם ביותר ללקוח (TCO), וזאת בהשוואה לטכנולוגיות הקיימות. כתוצאה מכך, לקוחות סרגון יהנו מכיסוי של אזורים נרחבים בפרק זמן קצר, ועם יחס עלות כוללת משתלם, וכך יוכלו להציע למשתמשים מגוון רחב של שירותי ערך מוסף.

שוק הפס הרחב באפריקה צומח בקצב מהיר ביותר. על פי חברת המחקר Ovum, חדירת שירותי הפס הרחב ביבשת יצמחו מ- 12% או 95 מיליון משתמשים ב- 2013, ללמעלה מ- 45%, המסתכמים ב- 522 מיליון משתמשים עד 2017. עוד מציין המחקר כי מספרם של משתמשי הפס הרחב באסיה, אשר כבר היום מסתכמים במחצית ממשתמשי הסלולר בעולם,  יצמח ב- 1.5 מיליארד איש עד 2017, ויגיע בסכ”ה ל- 2.7 מיליארד משתמשים.

“אנו שמחים לתמוך ולאפשר לחברת טלקום, מן המובילות בעולם, להגשים את החזון שלה ולספק מענה לצרכים ההולכים וגדלים של לקוחותיה,” אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “שני השווקים, האפריקני והאסיאתי, ממשיכים לצמוח בקצב מטאורי. סרגון נלהבת לקחת חלק במספר רב כל כך של פרוייקטי צמיחה והתרחבות גלובליים.”

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות