חדשות היום

Panasonic ולייביו מכריזות על שיתוף פעולה טכנולוגי ואסטרטגי

באמצעות פיתוח טכנולוגי משותף כל המצלמות המקצועיות של Panasonic ישלבו את טכנולוגית השידור של לייביו ויחוברו למערכת הניהול המרכזית מבוססת הענן שלה

כפר-סבא, ספטמבר 14, 2014 – Panasonic ולייביו, המובילה בתחום פתרונות לשידורי וידאו איכותי מהשטח ע”ג רשתות אלחוטיות,הכריזו היום על שיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות הכולל חיבוריות ישירה של קו המצלמות המקצועיות של Panasonic למערכת ה- LiveU Central המבוססת ענן, לניהול, שליטה והפצה של תכני הוידאו המגיעים מהשטח.

“שיתוף פעולה עם יצרן מצלמות מהמובילים בעולם מהווה פריצת דרך משמעותית בהפצת הטכנולוגיה היחודית של החברה כך שכל מצלמה תכיל את הטכנולוגיה שלנו לרבות השידור, הקליטה והניהול בענן” אומר שמוליק וסרמן, מנכ”ל LiveU. “על ידי ניצול היכולות המשותפות של שתי החברות משתמשי הקצה יוכלו לפשט את תהליך העברת הוידאו מהשטח לאולפן, ניהולו ושיתופו בצורה יעילה יותר”.

לייביו מספקת פתרון שידור מהיר ונוח מכל מקום באמצעות שימוש במספר ערוצי תקשורת סלולרית בו זמנית, המאפשרים שידורי וידאו על גבי רשתות אלחוטיות כגון3G/4G LTE, WiMAX, Wi-Fi ו-LAN על בסיס אלגוריתמים פורצי הדרך של לייביו לשידור וידאו אמין ויציב, גם תוך כדי תנועה.

“קו המצלמות החדש שלנו כולל יכולות העברת קיבצי וידאו איכותיים בקצב נתונים נמוך תוך שימוש במקודדי “P2 AVC-ULTRA החדשים” אומר ,קוניגו מיאגי, ראש תחום חטיבת מוצרי השידור המקצועי של Panasonic. “שיתוף הפעולה עם חברת לייביו מאפשר להעביר צילומי וידאו ישירות מהמצלמה למערכת הניהול LiveU Central של לייביו הממוקמת באולפני השידור, ומאפשרת ללקוחותינו ברחבי העולם לייעל את תהליכי העבודה”.

ההסכם הנוכחי הוא הרחבת שיתוף הפעולה הטכנולוגי והאסטרטגי ארוך השנים בין החברות.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות