אינטגרציה של רשתות הטרוגניות עם Gateway Modbus מתקדם

פרוטוקול האינטרנט הוא המפתח למפעל חכם, ומכאן נוצר הצורך במוצרים חדשניים ומיוחדים ברשת התעשייתית.

Gateway Modbus מאפשר את האינטגרציה של התקנים טוריים על רשתות תעשייתיות עם ממשק Ethernet.
שער Modbus מאפשר תקשורת בין שלושת הפרוטוקולים הנפוצים בשימוש במפעלים: RTU ,ASCII, ו-TCP, המאפשר לציודי Modbus שונים ממשקים שאינם מבוססי IP כמו DCS, PLC, HMI, מערכות חשמל, מדידת עומס כוח וחיישנים אחרים או מכשירי מדידה לתקשור ולהחלפת נתונים על גבי Ethernet. התוצאה מאפשרת ניהול ויעילות תפעולית גבוהה יותר. Gateway Modbus המתקדם תומך בתקשורת טורית RS-232/422/485. בנוסף לתקשורת בין Modbus TCP וModbus RTU/ASCII- Gateway Modbus מסוגל לתמוך בעד 16 TCP Masters ו-32 בקשות בו זמנית. עם תמיכה בעד 31 התקני RTU/ASCII, Gateway Modbus יכול למעשה להתחבר ביעילות ובצפיפות גבוהה של צמתי Modbus באותה הרשת. בנוסף, Slave Modbus יכולים להשתלב גם עם רשתות קיימות של TCP Modbus, כך גם לגבי Modbus master שיכולים גם לקבל גישה ל-Modbus TCP Slave.
Modbus Gateway מתקדמים, הם בעלי הפתרון הטוב ביותר להבטחת תקשורת נתונים Serial to Ethernet בזכות יכולתו לפעול בסביבה התעשייתית הקשה.
בנוסף, המוצר יכול להיות מצויד עם ספקי כוח כפולים ליתירות, ולבוא באור, מארז קומפקטי עם עיצוב rail DIN, מה שהופך את הפתרון למוקשח ועמיד.

מתגי Gigabit Ethernet התעשייתיים בעלי תמיכה של שלוש טכנולוגיות יתירות
מתגי Ethernet התעשייתי AIO_S הם פתרון בעלי ביצועים גבוהים המיועדים ליישומי קצה. מתג Ethernet Gigabit התעשייתי הכולל צפיפות (Port) גבוהה ומתג עם פונקצית מעקף (Bypass), תומך בשלושה סוגים של יתירות, כולל טופולוגית טבעת, וכניסת מתח כפולה, ועוקף (bypass) אופטי.
השילוב של שלושת הנושאים מפחית באופן משמעותי את רכיב ה-footprint, מה שהופך את הפתרון למצוין לסביבות תעשייתיות.
העוקף – AIO_S מגיע עם 8 יציאות Gigabit ו-12 של 100/1000Base – T(X) SFP. עם תמיכה 9.6k bytes Jumbo frame, והוא מסוגל לענות על ביקוש לתמונת HD והעברת נתונים בנפח גדול. מלבד פונקציית ה-Bypass ומהירות ה-Gigabit, קיימת אפשרות לשני ספקי כוח על מנת לספק כוח עם יתירות בעת הצורך. במידה והמכשיר מתקלקל, הפונקציה של העיקוף (bypass) האופטית תופעל, דבר המאפשר את המשך העברת הנתונים ליעד בלי מעבר דרך המתג הלא פעיל, ובכך להשיג שידור רצוף ואמינות רשת גבוהה יותר.
מוצרים אלה תומכים במגוון של פרוטוקולי יתירות רשת, כגון O-Ring (זמן התאוששות <30ms מעל 250 חיבורים).
טבעת, ו-MSTP / RSTP / STP . עם יכולות התאוששות מהירות ביותר, המכשיר מונע ביעילות הפסדי נתונים הנגרמים על ידי הפרעות ברשת או קלקול ציוד. תאימות (Precision Time )(Protocol של AIO_S הופכת את המכשיר לפתרון אידיאלי למעקב בזמן אמת. בנוסף, בהתאם לתקן Ethernet של יעילות האנרגיה az802.3IEEE האומר למעשה כי המתג יכול להתאים את עוצמת השידור שלו באופן אוטומטי על ידי זיהוי תעבורת רשת, ובכך להפחית את צריכת החשמל בתקופות של תנועה ותעבורה נמוכות.
ניתן לשלב את המוצרים הללו עם מערכות מצטיינות בניהול צריכת חשמל כגון תוכנה לניהול רשת Vision_v3.6. באמצעות Vision_v3.6 הפתוח עם Google Map, משתמשים יכולים לנהל את המערכת בממשק ושליטה וירטואלית ולפקח על כל מתגי Ethernet מרחוק. אם מתרחשת שגיאה, אזעקה תופעל באופן מידי, העוזרת למנהל המערכת לגשת למידע באתר ממיקום מרוחק.

רשתות אלחוטיות בקיבולת גבוהה עם נקודות גישה (AP) תעשייתית.
בעולם עמוס בטלפונים חכמים, מחשבי לוח, ומחשבים ניידים, אנשים רוצים להתחבר לאינטרנט בכל עת ובכל מקום. דרך נקודות חמות Wi-Fi וטכנולוגיות תאים קטנים שנפרסו בשדות התעופה, תחנות רכבת, אוטובוסים, צמתים, אולמות קונצרטים ואצטדיונים וכיו’, כחלק מהמענה לצרכי האנשים והסביבה. בהמשך לכך, נקודות גישה אלחוטיות, תעשייתיות ועמידות למים הן הכרחיות על מנת לעמוד בתנאים הסביבתיים.
מפעלי תעשייה מובילים ל-Ethernet AP Gigabit מספקים מוצרי נקודות גישה אלחוטית בעלי IP67 – העמידים למים ותאימות EN50155. ממוקד עבור סביבות עבודה נוקשות כגון רכב ויישומי רכבת.
נקודות הגישה האלחוטיות TGAP-M12 מספקות מבוא אחד של T(X) port with IEEE 802.11 a/b/g/n עם תמיכה בהשגת קצב נתונים של 300Mbps.
מוצרי TGAP- M12 מציעים מצבי הפעלה מרובים כגון AP, לקוח (Client), גשר (Bridge), ו-AP – לקוח. מודלים אלה גם תומכים ב-IEEE 802.3 af PoE עם תפוקת חשמל המגיעה לעד 15.4W לכל יציאה. לכן, נקודת הגישה AP, הינו פתרון מושלם לפריסה של מצלמות IP, נקודות גישה אלחוטיות וטלפוני IP במקומות שבהם מתן אספקת חשמל הוא קשה או מוגבל או שפריסת כבלים היא יקרה ולא נוחה מדי בהם.
מוצרי TGAP-M12 מגיעים עם שני מודולי Wi-Fi, המאפשרים לה לפעול בתדרים של 2.4GHz או 5GHz.
מוצר הקצה המוביל מספק טווח רחב של טמפרטורות עבודה מלפחות
– 25°C ל מעלות צלזיוס. עם IP67 – ומחברים M12 אטומים, דבר המבטיח העברת נתונים אמינה על כלי רכב נע.

סיד קנופ, מאיה-טק

תגובות סגורות