חדשות היום

מערכת מיני-סחב-דחף אטומה, צפופה IP67

מערכת המיני-סחב-דחף האטומה Acclimate™ החדשה של Samtec היא מוגנת על-פי IP67 נגד אבק ומים, דבר העושה אותה אידיאלית עבור סביבות קשות ויישומים בעלי צפיפות גבוהה. המערכת בנויה מחומר פלאסטי קל-משקל ומתוכננת עם גורם צורה עגול קטן כדי להשיג צפיפות מוגדלת על הפנל.
המערכת זמינה בתור סדרת MCP-8 ו-MCR-8. מערכת כבלים אטומה זו ניתנת לחיבור עם סדרת ה-Hirose HR30, המקלה על שילוב נוח במערכות קיימות.
פיתרון הכבל-לכבל או כבל-לפנל זמין ב-12 מצבים עם כבל 28 AWG באורכים תקניים של 0.25 מטר ו-0.50 מטר. מערכת נעילה/שחרור יוצרת נעילה בטוחה ומאפשרת ניתוק מהיר.
המערכת זמינה בתור מערכים מלאים או רכיבים במערך סיומת בשדה (-Field (Termination Kit, כאשר כלים ידניים או מיני-מתקנים להגשה (applicators) זמינים גם כן.
הדירוג IP67 הוא לשם הגנה בפני אבק ומים כאשר ההתקנים מושקעים בעומק 1 מטר במשך 30 דקות. מרכיבי תכנון אחרים כוללים חריצים יצוקים כדי למנוע החלקה מהיד, מפתחות קיטוב כדי למנוע אי-תאימות, ומחווני כוונון ויזואליים.
כדי ללמוד יותר על המערכות Acclimate™ Mini Push-Pull , עיין באתר http://www.samtec.com/cable-systems/panel-io/acclimate/push-pullcirculars.aspx.
לקבלת מפרטי המוצרים, עיין
ב-.www.samtec.com
Samtec Israel
Tel: 03-7526600
Email: israel@samtec.com
sig@samtec.com

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות