חדשות היום

רומא עם רכב שכור

הרפובליקה האיטלקית שוכנת בדרום אירופה וכוללת את האיים סיצליה וסרדיניה. איטליה גובלת בצרפת, שוויץ, אוסטריה ובסלובניה. בשטחה הגיאוגרפי של איטליה נמצאות הרפובליקה הזעירה סן מרינו ומדינת קרית הוותיקן – המדינה הקטנה ביותר בעולם, היושבת על שטח של פחות מחצי קמ”ר בתוך העיר רומא.
על פי רוב הדעות השכרת הרכב ברומא היא אופציונאלית. אם אין לך רכב מושכר ברומא אתה לא חווה את מלוא החוויה של רומא, וזו הזדמנות נהדרת לראות את רומא בצורה אחרת.
הנופש או הטיול שלכם ברומא יכול להיות ממש שונה אם תשכירו רכב ברומא ואם אתם מסתמכים על התחבורה הציבורית אתם תצטרכו להוציא המון כסף שלא תמיד יש לכם…

למי מתאים להשכיר רכב ברומא?
אם אתם שואלים אותנו, המשפחות הגדולות תמיד יצטרכו יותר מקום ממשפחות אחרות ולכן אם אתם מונים מעל לחמישה אנשים תמיד ככלל אצבע יהיה לכם יותר קל להשכיר רכב ברומא
על פני התחבורה הציבורית או המוניות.
אז בפעם הבאה שאתם יוצאים לחופשה שלכם ברומא תשכיר רכב ברומא!

למה עדיף להשכיר רכב ולהסתובב לבד מאשר לקחת טיול מאורגן לרומא?
סיורים מודרכים על ידי בני המקום יוצאים כל פעם ממקומות מרכזיים ומודרכים בעיקר על ידי התושבים המקומיים.
אם אתם עדיין לא יודעים לאן לנסוע עם הרכב המושכר הכי טוב זה פשוט לעלות על הכביש ולהתחיל לנסוע, בטוח תמצאו איפה לחנות ולנפוש יש המון פינות חן מפלים אגמים באיטליה והדרך בין מילאנו ורומא מלאה הפתעות לפעמים פשוט צריכים לנסוע,
המלצה שלנו לקחת איתכם מפה או ג’י פי אס.

מסלול בטוסקנה ומרכז איטליה
למסלול זה מגיעים מכיוון צפון איטליה ממילאנו או ורונה. יורדים דרומה דרך מוקדים מעניינים בטוסקנה, ולפני שמתחברים לכביש 1 לכיוון רומא מבקרים בשני מוקדים מעניינים בחבל אומבריה. המסלול נע בין 5 ימים עד 10 ימים. והוא יכול להתבצע הפוך מדרום לצפון.
פיזה
פיזה היא עיר לא גדולה במיוחד לא הרחק מחופי הים הליגורי. פיזה מפורסמת בעיקר בזכות המגדל הנטוי. תיירים רבים מגיעים לראות את “הפלא” של המגדל שנוטה על צידו ולא נופל אבל כגודל הצפייה כך גודל האכזבה.
אם אתם מוגבלים בזמן אל תשקיעו להגיע לפיזה. אם יש לכם מספיק זמן או שאתם אוהבים לסמן V אז כנסו למספר שעות לבקר במגדל ומרכז פיזה באזור כיכר מירקולי Piazza dei Miracoli.
כמה זמן להקדיש לפיזה? מספר שעות.

לוקה
עיר יפה ועתיקה, מוקפת בחומה ששרדה אלפי שנים והיא ניצבת בשלמותה. אפשר לטייל ברחבי העיר העתיקה, ליהנות ממבנים יפים, בתי קפה ואזור נעים ותיירותי. כיום גרים בלוקה עשירי טוסקנה.
כמה זמן להקדיש ללוקה? מספר שעות.
אפשרויות הגעה מפיזה ללוקה ברכב שכור: נסיעה על הכביש המהיר A11 שהנסיעה בו כרוכה בתשלום או דרך כביש איטי יותר S12. מדובר במרחק של 15-20 ק”מ בלבד. בסביבות 20 דקות נסיעה.

מרחצאות מוטקטיני
אלו מרחצאות הסמוכות לעיר פיסטויה. מעיינות טבעיים, מרחצאות חמים חלקם בתוך מערות, טיפולי ספא ופעילויות ספורט. שווה בדרך לעצור לכמה שעות ולהתפנק.
כמה זמן להקדיש למרחצאות מוטקטיני? מספר שעות.
אפשרויות הגעה מלוקה למרחצאות מוטקטיני
ברכב שכור: נסיעה של 40-50 ק”מ על כביש אגרה A11 או כביש חינמי אבל איטי יותר R435.

פירנצה
פירנצה עיר הרנסנס, זוהי העיר שחיו בה אומנים גדולים כמו מיכאלאנג’לו, לאונרדו דה וינצ’י ועוד רבים מחשובי אומני איטליה בתקופת הרנסנס.
בעיר יש כיכרות, רחובות יפים, כנסיות, מוזיאונים, גלריות ובמיוחד מרשימה הקתדרלה בדואמו שבמרכז העיר העתיקה. לצד כל זה יש בתי קפה, מסעדות, שווקים וחנויות… ערבוב של ישן עם חדש.
לחובבי התרבות והאומנות מקום זה חובה אבל לא רק להם.
כמה זמן להקדיש לפירנצה? יום עד שלושה ימים תלוי כמה מעניין אתכם אומנות ותרבות.
ההגעה ממרחצאות מוטקטיני לפירנצה ברכב שכור: נסיעה על כביש האגרה המהיר A12 או על כבישים צדדיים חינמים. מדובר ב-43 ק”מ שיקחו חצי שעה עד 45 דקות.

בסן ג’ימיניאנו
סן ג’ימיניאנו (San Gimiganano) היא עיירה קטנה וקסומה שהאטרקציה המרכזית בה הינם 14 מגדלי האבן הגבוהים.
הארכיטקטורה היפה מאותה תקופה נשמרה בצורה טובה וניתן להתרשם ממנה בנקל. מרכז העיירה ההיסטורי הוכרז כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק”ו וכיום המקום מהווה אתר תיירותי פופולארי (כ-3 מיליוני תיירים בשנה).
הנופים המשתקפים מנקודות התצפית בה שווים בפני עצמם את הביקור, זאת בנוסף לגלריות והמוזיאונים שבמקום. בזכות המגדלים שבה, יש המכנים את העיירה “מנהטן של טוסקנה”.
כמה זמן להקדיש לסן ג’ימיניאנו? מספר שעות.
אפשרויות הגעה מפירנצה לסן ג’ימיניאנו ברכב שכור: אפשר להגיע בדרך מהירה על כביש מהיר וחינמי R2 אבל כדאי לרדת דרומה מהכביש הנופי והיפיפה R222 שנקרא גם דרך היין. זו דרך נופית שהיא איטית יותר אבל היא אטרקציה בפני עצמה. מדובר במרחק של 60-70 ק”מ. בנסיעה מהירה יקח כשעה, אבל אם נוסעים בדרך היין הנסיעה עם העצירות יכולה לקחת כמה שעות.
(באדיבות אתר: http://www.readwritearticles.com/)

עופר רן

תגובות סגורות