Samtec משיקה IDC בעל מוליך דיסקרטי בפסיעה של 2.00 ממ’ עם אופציה של נעילה

Samtec השיקה לאחרונה מערכת IDC בעלת מוליך דיסקרטי בפסיעה של 2.00 ממ’ המיועדת לחיבור בעל אמינות גבוהה וקלות של סיומת במוליך דיסקרטי עבור יישומי שדה.

מערכת זו, הזמינה בתור רכיבי IDC בלבד, מבטלת את ההוצאה והצורך בכלים מיוחדים, כמו גם כל עלות נוספת לשם רכישה ועריכת רשימות מצאי כולל גופים, מגעים וכד’ של סיומת המוליכים בעזרת מלקחי-צבת שטוחים תקניים.

מערכת ה-IDC בעלת המוליכים הדיסקרטיים כוללת שקע לכבל, מסדרת ה-I2SS שלנו, וכותרת (header) תואמת ברמת הכרטיס, ה-T21 שלנו.

רכיב הכבל זמין ב-2, 3, 4 או 5 מצבים, ומתאים לכבלי 24AWG בעלי מוליכים דיסקרטיים, המוחזקים במקום על-ידי המגעים ומסוימים אח”כ עם מלקחי-צבת שטוחים תקניים.

המחבר ברמת הכרטיס הוא בעל תצורת שורה יחידה עם סיומת דרך-החור לשם יציבות-יתר על הכרטיס. בנוסף, מערכת נעילה בעלת סיומת יחידה היא תקנית, לשם נעילה בטוחה. המערכת האפופה והמקוטבת היא תואמת RoHS וניתנת להלחמה ללא-עופרת.

מערכת זו היא אידיאלית עבור יישומים תעשייתיים הכוללים התקנה, בדיקה ותחזוקה בשדה, בשל העובדה שאין צורך בכלים מיוחדים לשם הרכבתה. יישומים נוספים כוללים I/O, בקרים, אוטומציה במפעל, מכשור וציוד מדידה. כדי ללמוד יותר על מערכת IDC בעלת מוליך דיסקרטי, אנא עיין באתר http://www.samtec.com/cable-systems/discrete-ire/2mm/dc.aspx.

לקבלת מפרטי המוצרים, עיין
ב-.www.samtec.com
Samtec Israel
Tel: 03-7526600
Email: israel@samtec.com
sig@samtec.com

תגובות סגורות