חדשות היום

אנטריפוינט רוכשת את פעילות שירותי ה-IT מחטיבת טק שבקבוצת גטר

חטיבת טק הינה ספקית תשתיות בתחום המיחשוב, התקשורת ומערכות המידע

10 נוב’ 2014, חברת אנטריפוינט רוכשת את – פעילות שירותי ה-IT של חטיבת טק בקבוצת גטר. הפעילות שנרכשה כוללת מערך שרותי מיחשוב הכוללים ניהול של מערכי IT בבית הלקוח כולל מערכי תקשורת ותשתיות. מהחברות לא נמסר סכום הרכישה.

במסגרת ההסכם תעניק אנטריפוינט למאות לקוחות החברה, שנרכשה, שרותי מחשוב ו- IT מתקדמים בשליטה מרחוק ללקוחות, או ע”י אנשי מחשוב בבית הלקוח. שרותים אלו כוללים שירותי תחזוקה ותפעול של מערכי מיחשוב, תכנון תשתיות IT וטיפול שוטף במערך ה-IT. את השירות יעניקו אנשי סיסטם מקצועיים וותיקים, שחלקם יפעלו ממשרדי אנטרי פוינט וחלקם ישירות בבתי הלקוחות.

חברת גטר טק, מקבוצת גטר (Getter Group), הינה ספקית תשתיות מובילה לתחום התקשורת, המחשוב, ההדפסה ומערכות המידע.

טל גרנות, מנכ”לית אנטרי פוינט מוסרת: ” זהו צעד משמעותי לאנטריפוינט. גטר טק הינה חברה ותיקה, המובילה בתחומה והקשת הרחבה של מוצריה משלימים א הפעילות וקו המוצרים שלנו. העובדה כי במשך כל שנות פעילותה משמשת החברה כ- “One Stop Shop”: ומציעה מגוון רחב מוצרים, פתרונות ושירותי תמיכה, תאפשר לנו להרחיב את היצע השירותים ללקוחותינו.בכוונתינו להמשיך לתת את השירות למאות הלקוחות הקיימים של גטר טק ואף להרחיב ולהגדיל את נתח השוק של פעילות זו בישראל.”

בועז יהודה מנכ”ל חטיבת טק בגטר גרופ, אומר: “מכירת פעילות שירותי ה- IT באה כתהליך טבעי של מיקוד משאבי החברה בפעילויות הגדולות, דוגמת תחומי התקשורת, ההדפסה ומכירת התוכנה.

לאור שיתופי פעולה מוצלחים עם אנטריפוינט אנחנו משוכנעים כי פעילות זו תוכל לגדול ולשגשג וכי לקוחות הפעילות יהנו מתשומת לב גדולה ומשירותים נוספים רבים.”

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות