חדשות היום

40 GHZ Bandwidth ATE socket for QFN68

חבר במהירות ובקלות את מארזי ה-QFN 10Í10 מ”מ, עם פסיעה 0.5 מ”מ, לתושבת (Socket) בכל לוח יישומים עם ביצועים שווי ערך לגרסת הלחמה ישירה.

חברת Ironwood Electronics המיוצגת בלעדית ע”י חברת מגוון טכנולוגיות והנדסה הציגה לאחרונה תכן חדש של תושבת QFN באמצעות אלסטומר בעל ביצועים גבוהים המגיע ל-40 GHz, השראות נמוכה ביותר, סיבולת גבוהה ויישומים בתחום טמפרטורות רחב. התושבת SMP-QFN-8008 מתוכננת לגודל מארז של 10Í10 מ”מ, ופועלת ברוחבי פס של עד 40 GHz עם הפסדי הכנסה של פחות מ-1dB. התושבת נועדה גם לפזר מספר וואטים באמצעות בורג דחיסה מאלומיניום המורכב על המכסה ויכולה להיות מותאמת בתכנון מיוחד עפ”י צורכי הלקוח עד 100 Watt עם תכנון צלעות שונה על גבי הבורג והוספת מאוורר זרימה צירית. התנגדות המגעים האופיינית היא 15 mΩ לפין. התושבת מחברת את כל הפינים לרוחב פס של 40 GHz בכל החיבורים. התושבת מורכבת על המעגל המודפס המיועד ללא הלחמה, ומשתמשת בחומרה ייעודית לצורך הרכבה. התושבת בנויה עם מכסה בעל בריח כפול המשלב שיטת הכנסה מהירה כך שניתן להחליף את המעגלים המשולבים במהירות כדי לאמתם לפני ההתקנה בציוד הבדיקה האוטומטי (ATE).

התושבת SMP-QFN-8008 בנויה עם מגען אלסטומר בעל ביצועים גבוהים והשראות נמוכה. תחום הטמפרטורות הוא -55°C עד +150°C. ההשראות העצמית של הפינים היא 0.10 nH וההשראות ההדדית היא 0.007 nH. הקיבוליות לאדמה היא 0.069 pF. קיבולת הזרם היא 4 אמפר לפין. התושבת מגיעה עם מטריצת טובלני מגן (גלילי נחושת מצופים זהב) שיושבת על גבי עמודי כסף מוליכים. מטריצת טובלני מגן זו מגינה על עמודי הכסף המוליכים מפני זיהום עקב ממשקי כדורי הלחמה שונים. מטריצת טובלנים הניתנת להחלפה במהירות מאפשרת זמן השבתה מינימלי במהלך בדיקת הייצור האחרונה. עמוד כסף עם מגע מטריצת טובלנים מדורג עבור יותר מ-500,000 מחזורים.

לפרטים נוספים נא לפנות:

מגוון טכנולוגיות והנדסה בע”מ

בני סימון

benny@mte.co.il

054-7733241

תגובות סגורות