חדשות היום

טקטרוניקס חושפת פתרון מקיף לבדיקת תקן USB3.1

יכולת הבדיקה של טקטרוניקס לusb3.1 כוללים בדיקה אוטומטית למשדר 10 גיגה ביט/שניה, בדיקת מקלט, בדיקת עוצמת שידור וההעברה, בדיקות כבלים USB מסוג C.

תאגיד טקטרוניקס, המוביל בעולם ביצור אוסילוסקופים הכריז היום על שחרור קבוצת בדיקות תאימות ל-USB3.1אשר מאפשר למתכננים אימות מהיר מול דרישות התקן של USB  ולהשיג זמן יציאה לשוק קצר עם מינימום עלויות. השחרור החדש מגדיל את יכולת בדיקות טקטרוניקס הקיימות   USB3.0 ו.USB2.0

לכלול פתרון לבדיקה חדשה של מקלט USB3.1 התומך בהעברת נתונים של 10 גיגה ביט/שניה, בדיקה חדשה להספקי שידור והעברה ובדיקה חדשה לכבל USB מסוג C.

עם עליית מהירות העברת הנתונים, בדיקת USB נהיית מורכבת יותר מעבר.

בדיקתיות נהיית חשובה באופן קריטי להצלחת תכנון סיליקון ומוצרים תומכים USB3.1 שחייבים לעמוד בציפיות הביצועים, שימור תאימות ותקנים קודמים כדי לבדוק ללא בעיות מוצרי USB פשוטים וזולים יותר יתר על כן, תכנון USB3.1 מאתגר דרישות חדשות הכולל פיענוח 128b/130b, כמות ריצוד שעון גבוהה, איבוד מידע גדול יותר (בעיקר בגלל מגברים בדרך). ואקוליזציה מורכבת יותר.

הפתרון החדש של טקטרוניקס מקטין את מורכבות ביצוע בדיקות תאימות תקן של USB3.1 בעודו תומך בניפוי תקלות ובדיקה וניתוח גבולות היכולת של המוצר.

“הגרסה העדכנית של USB3.1 היא כולה מכילה תמיכה במהירות ושיפור בחוויית המשתמש קצב העברת נתונים גבוה וזמן יציאה לשוק קצר” אמר בריאן רייך מנכל תפוקת אוסילוסקופים בטקטרוניקס. “עם שחרור עדכני זה טקטרוניקס ממשיכה להפגין את הובלתה בשוק בפיתוח פתרונות בדיקת USB אשר מאפשרים ללקוחותינו לאמת לאפיין ולנפות טעויות תכנון בביטחון ובמהירות ולהשיג יתרון על מתחריהם”.

בדיקה אוטומטית למקלט USB3.1

הפתרון מספק את כל “ההפרעות” החשמליות הנדרשים לבדיקת ריצודי שעון, אקראי, סיבתי, ו”מריחת שעון” בספקטרום (RJ,DJ,SSC) והנחתת אות חשמלי.

בין הראשונים לעבוד עם טקטרוניקס נמנתה ASMedia אשר פנתה לטקטרוניקס לקבלת תמיכה

בדיקת העברת עוצמת שידור USB

טקטרוניקס פיתחה יחד עם חברת צד שלישי בשם GRL תוכנה בשם GRL-USB-PD אשר מספקת פתרונות לבדיקת שכבה פיסית שכוללת בדיקת זמן עליה/ירידה, בדיקת עין למשדר ומקלט ומספקת מחרוזת פיענוח של אות BMC עבור ניפוי שגיאות נרחב יותר.

בדיקת כבל USB מסוג C

באוגוסט 2014 USB-IF ארגון ישום USB הכריז על כבל מסוג C, מפרט הבדיקות שלו מצוי באתר טקטרוניקסwww.tek.com/usb ציוד בדיקה נדרש עם כלי בדיקה מארגון היישום USB-IF. טקטרוניקס ממשיכה עם כל הפתרונות הנרחבים שנקלטו בתעשיה לתרום באופן משמעותי ונרחב להצלחת תקן USB.

מחיר וזמינות הישום TEKEEXPRESS USB3.1 לבדיקת משדר (אופציה USBSSP-TX) זמין כעת לבדיקה עם סדרת סקופים DPO/MSO7000 16 גיגה רוחב פס ומעלה.

היישום  BSAUSB3.1 לבדיקת מקלטים דורש ברטסקופ BSA125C.12 או תדר גבוה יותר.

למחירים והדגמות

דוד חסקי – מנהל מחלקת טקטרוניקס באיסטרוניקס 050-5511622

אייל לב – מהנדס יישומים טקטרוניקס-איסטרוניקס 050-2510574

אולג מנטל – מהנדס ישומים טקטרוניקס-איסטרוניקס 050-5752355

תגובות סגורות