Samtec הכריזה על Hirose כמקור שני עבור מערכת ה FireFly™ – Micro Flyover™

. שמחה להודיע על הסכם עם Hirose Electric USA, Inc. בתור מקור שני עבור המערכת FireFly™ Micro Flyover ™ של Samtec. בתור מקור שני עצמאי מאושר, Hirose יכולה עתה לספק ללקוחותיה מערכת בתוך-תיבה העמידה בפני העתיד (future-proof), כמו גם כתמיכה נוספת ללקוחות Samtec  המשתמשים ב-FireFly™ עבור יישומים שוטפים ועתידיים.

Adam Linderman, מנהל מוצרי Si של Samtec, אמר, “השגת מקור שני עבור ה-FireFly™ מוכיחה את ההתמסרות של Samtec לטכנולוגיה אופטית פעילה של כרטיסי-ביניים. Hirose היא מובילה במערכות חיבורים הדדיים מהירות וזעירות, ושותפות זו תקל ללא ספק על השימוש של הלקוחות ב-FireFly™ “.

Michy Shibutani, מנהל הנדסה אופטית של Hirose Electric Japan, הוסיף: “אנחנו שמחים להציע את משפחת החיבורים ההדדיים של FireFly™. עם צפיפות התעשייה המובילה, התכנון לקראת העתיד, קלות הניתוב וההתקנה, ושלימות האות המשופרת, FireFly™  מהווה תוספת מצוינת לשלל המוצרים שלנו”.

המערכת FireFly™ Micro Flyover™ בעלת הפטנט היא המערכת הראשונה של חיבורים הדדיים העומדת בפני העתיד הנותנת למתכננים בחירה של שימוש הן בחיבורים הדדיים אופטיים והן של נחושת, עם אותה טביעת-רגל מיקרו העונה לדרישות קצב הנתונים של היום ושל הדור הבא.

חיבורי נתונים של עד 28+ Gbps עוקפים את הכרטיס ורכיבים אחרים ולכן מפשטים בכך את תכנון העריכה של הכרטיס ומשפרים את שלימות האות. FireFly™  מכיל חיבור מאובטח עמיד אל הכרטיס עם פרופילים מתאימים ללקוח נמוכים עד כדי 8.12 ממ’, עם גוף קירור משולב וסיב אופטי רב-אופנים העולה על ה-Telcordia GR-468 (300 G).

מערכת Micro Flyover™ זו מייטבת את שלימות האות על-ידי הספקת יכולת של מהירויות קצב נתונים גבוהות יותר ואורכי כבל ארוכים יותר, המסייעים לתמיכה המלאה של מערכת הערוצים, תוך זרימה וייטוב של נתיב האות, מה-IC אל הכרטיס, וכל נקודה ביניהם ומעבר לכך.

לקבלת מפרטי המוצרים, עיין
ב-.www.samtec.com
Samtec Israel
Tel: 03-7526600
Email: israel@samtec.com
sig@samtec.com

תגובות סגורות