TE Connectivity מציעה ציפוי אבץ-ניקל שחור עבור מחברים ואביזרים אחוריים לסידרה D38999 סידרה III. הציפוי החדש הוא חלופה תואמת RoHS לציפוי הקדמיום

TE Connectivity (TE), מובילה עולמית בתחום, הכריזה על ציפוי אבץ-ניקל שחור חדש תואם RoHS עבור מחברים ו-backshells. הציפוי החדש הוא התגובה של TE לנוהלי הסביבה החדשים השואפים להקטין את השימוש בקדמיום. ציפוי האבץ-ניקל השחור מאושר לפי הגדרת ה-MIL-DTL-38999L ומציע את אותה רמת ביצועים חשמליים, הגנה סביבתית מחמירה  ותחומי טמפרטורה כמו סיומות קדמיום וכמו כן ניתן לשלב אותם בכל האפליקציות הקיימות ללא כל שינוי הנדסי.

כל האביזרים האחוריים של TE (Backshells) המסופקים לפי תקן AS85049   ניתן לספקם בציפוי צינק ניקל שחור (ROHS) עם עמידות של 1000 שעות בתא מלח.

הציפו אבץ-ניקל שחור הוא Non-Magnetic  ו- Non- Reflective ולכן הוא אידיאלי עבור מגוון יישומים הכוללים את הדור הבא של רכבי שטח, כלי-רכב חשמליים, חלל, תעבורה, תעשיית הרכב, ציוד תקשורת  וציוד מדידה.

החלופה של הציפוי החדש זמינה למחברי DEUTSCH  של TE,MIL-DTL-38999  סדרה III , מחברי DTS לזרם גבוה, ,Backshells ואביזרים לפי תקן  של Raychem.

לפרטים נוספים:

TE CONNECTIVITY

איש הקשר– אורלי שכטר

 054-7930241

OSHECHTER@TE.COM

תגובות סגורות