חדשות היום

שיא גינס ל- LiveU ו- Sky News על משדר הבחירות באנגליה שכלל שידור חי לאולפן מ 138 מוקדים בו זמנית

חברת לייביו(LiveU), החלוצה והמובילה בפתרונות שידור וידאו חי מבוססי IP ופתרונות ניהול והפצה של תכני וידאו, שימשה כשותפה טכנולוגית מרכזית של ערוץ הטלוויזיה Sky News בהפקת משדר הבחירות באנגליה ב- 7 במאי השנה. בעקבות משדר זה קבע הערוץ הבריטי שיא גינס חדש לכמות הגדולה ביותר של שידורים חיים בו זמנית לכיסוי אירוע ספציפי –שידור חי מ- 138 מקומות לכיסוי חדשותי של 150 אזורי הצבעה.

ערוץ Sky News תיאר את כיסוי הבחירות כ”כשידור השאפתני והרחב ביותר לסיקור תוצאות הבחירות שקיים הערוץ, אשר הגיש לצופיו על גבי מסך הטלוויזיה ובאתר האינטרנט את המידע המעודכן ביותר בזמן אמת”.

במסגרת שידור הבחירות נעשה שימוש במגוון רחב של מוצרי לייביו המנוהלים ונשלטים מרחוק על ידי LiveU Central, פלטפורמת ניהול אחידה מבוססת ענן, שאפשרה לתפעל את היחידות מרחוק לצד שורה נוספת של אפשרויות ניהול מתקדמות. טכנולוגית לייביו כבר שינתה את האופן בו מסוקרות מערכות בחירות ברחבי העולם, כולל הבחירות הכלליות שנערכו בהודו בשנה שעברה, וכן הבחירות שנערכו בסרי לנקה וביוון בשנת 2015.

שמוליק וסרמן, מנכ”ל לייביו, אומר: “היינו גאים ש- Sky News , אחד מערוצי החדשות המובילים בעולם, בחר בלייביו כשותף טכנולוגי ראשי לכיסוי מערכת הבחירות הכלליות באנגליה. כעת, אנחנו גאים עוד יותר בעקבות ההצלחה של שידור רב הערוצים הזה בערב הבחירות והזכייה בשיא גינס”.

בנוסף לזכייה בשיא גינס, השידור הוכרז השבוע כמועמד לפרס היוקרתי TVBAwards לשנת 2015 בקטגורית “השידור החי של השנה”. ג’יימס מקיאון, עורך TVBEurope אמר כי האירוע הוא חלון הראווה של התעשייה והמועמדים לפרס מציגים שילוב של שידורים העומדים בחוד החנית ברמת התוכן יחד עם תשתית טכנולוגית שסייעה  להם להתרחש.”

“אין ספק כי הטכנולוגיה של לייביו המאפשרת שידורים חיים ע”ג רשתות סלולאריות שינו את שידורי הוידאו החי לתמיד”, מוסיף שמוליק וסרמן.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות